Pierwsze urodziny bigbangpl, czyli: „O, ku***, mamy roczek!!!” ;D

Tadam! Tadam! Nie wiemy czy jesteście tego świadomi, ale minął już rok i jeden dzień odkąd powstała nasza strona! Bardzo, bardzo dziękujemy, że byliście z nami przez ten czas i wspieraliście nas swoimi komentarzami, a jak nie słowami, to naprawdę dużą liczbą wejść. Podczas tego jednego roku naprawdę dużo się wydarzyło. Czasem było śmiesznie i radośnie, czasem wspólnie rozpaczaliśmy i jakoś próbowaliśmy wspierać naszych idoli… Zobaczmy, jak to było.

Małe kalendarium wybranych postów na naszym blogu:

20.09.09: Powstała pierwsza notka na blogu! KLIK!

09.11.09: T.O.P został tatusiem, co niejedną z nas doprowadziło do stanu przedzawałowego ;]. KLIK!

06.12.09: Wspieraliśmy akcję fanów zespołu 2PM. KLIK!

07.12.09: G-Dragon wzbudził ogromne poruszenie wśród fanów i nie tylko swoim jakże kontrowersyjnym i genialnym koncertem, a my broniliśmy go przed tą niesprawiedliwością, która go spotkała. KLIK!

18.12.09: Pierwsza wzmianka na naszej stronie o szykowanym solowym albumie Taeyanga (pod pierwotnym tytułem Real). KLIK!

31.12.09: T.O.P jako św. TOP od figurek został patronem naszej strony. KLIK!

09.01.10: Mała akcja w obronie G-Dragona, bo licznych newsach, jakoby był ciągany po policjach, prokuraturach itd. Chciałyśmy choć troszkę utrzeć nosa fanom z Azji ^^”! KLIK!

29.01.10: Pojawiła się zajawka solowego utworu T.O.P, na którą z niecierpliwością czekałyśmy. Potem okazało się, że tytuł utworu będzie brzmiał Turn it up, a na klip przyjdzie nam poczekać jakieś… pół roku XD. KLIK!

09.02.10: Strona została zawieszona. KLIK!

30.03.10: G-Dragon wraz z Flo Rida wydaje nową wersję Heartbreakera, uciszając wszystkich tych, którzy szczekali coś o plagiacie ;D! KLIK!

20.06.10: Po dłuższej przerwie wzlotów i upadków, od wypoczywającego Taeyanga, strona rusza pełną parą w nieco zwiększonym składzie. KLIK!

01.07.10: Taeyang wydał swój pierwszy pełny album pt. Solar, mile zaskakując chyba nas wszystkich oraz uczynił swój sceniczny powrót w programie M!Countdown. KLIK!

09.07.10: Maknae dostał zapalenia wyrostka, co było prawie na pewno odgórną karą za paplanie w Strong Heart ;]. KLIK!

13.07.10: T.O.P swoją grą aktorską w filmie wojennym 71 Into The Fire wzbudził podziw Pierwszej Damy Korei. KLIK!

05.08.10: Wielkie wydarzenie! Mieliśmy mieć możliwość obejrzenia Big Bang na MTV Polska. Potem okazało się, że ów emisja trwała niecałe 50s… KLIK!

14.08.10: Dość bolesne dla fan-girlsów wieści o domniemanej dziewczynie G-Dragona ;P. KLIK!

18.08.10: Ukazał się singiel Taeyanga pt. I’ll be there jako zapowiedź międzynarodowej płyty. KLIK!

24.08.10: Pojawił się długo oczekiwany teledysk Big Bang do piosenki pt. Beautiful Hangover. KLIK!

06.09.10: Rekord! Tego dnia było jak do tej pory najwięcej wejść na naszą stronę. KLIK!

10.09.10: Zorganizowałyśmy sondaż. Co prawda cała sprawa potoczyła jak się potoczyła, ale wydarzenie jest o tyle ważne, że jest to notka, która cieszyła się Waszym największym w dziejach tego bloga odzewem. KLIK!

15.09.10: Przekonaliśmy się, że Daesung też jest gorącym ciachem ;]. KLIK!

W międzyczasie pojawiłyśmy się na serwisach: Youtube, Livejournal i Facebook.

Jednak bez Was coś takiego nie byłoby możliwe. Kochani, w tym roku miałyśmy 136 546 wejść i 2 955 komentarzy! Najwięcej wejść, bo aż 3 870, zarejestrowano 5 września :]. Dziękujemy za tak duże wsparcie z Waszej strony, bo jest to głównym motorem naszego działania.

Administracja

To już rok? Łał, jak ten czas leci, aż ciężko mi w to uwierzyć. Szczerze mówiąc, zakładając tą stronę nigdy nie przypuszczałam, że będzie odgrywać tak dużą rolę w moim życiu i że dzięki niej poznam tyle wspaniałych osób. Myślałam, że będzie to malutki, cichutki blog, na który od czasu do czasu ktoś wpadnie i zostawi komentarz ;P. Jak miło człowiek może się w życiu przeliczyć ;D! Big Bang i ta strona bardzo mi w życiu pomogli. Może to zabrzmieć dziwnie, bo w końcu to „tylko” zespół, ale dzięki chłopakom zrozumiałam, że warto żyć i mieć marzenia. Aruś, Miziu, Momciu, Endo  i Wy drodzy czytelnicy – dziękuję Wam za to serdecznie i z całego serca! Kocham Was! <3

Alchemiczka

Wczoraj minął rok od założenia bloga. Dzięki niemu dostałam niesamowitą szansę odnowienia znajomości, poznania wielu wspaniałych ludzi, z którymi mam kontakt niemal codziennie, a które stały mi się równie bliskie niczym siostry. Nie zapominam również o chłopcach z Big Bang, którzy wraz z kolegami i koleżankami ze sceny muzycznej nadali mojemu życiu azjatycki, kolorowy wymiar, którego już nigdy nie zamierzam się wyzbyć. Życzę nam wszystkim, abyśmy mogli wspólnie obchodzić kolejne urodziny bloga. Dziękuję Alchemiczce, Endo, mizuki i Momci za miliony godzin spędzonych na chomikowych rozmowach i Skypie, za wygłupy które są Waszym udziałem [Przenajświętszy TOP od figurek ciągle nad nami czuwa!] oraz za wsparcie i poczucie humoru, które pozytywnie nastawia mnie każdego dnia. Dziękuje również naszym czytelnikom, bo gdyby nie Wy, strona ta nie mogłaby istnieć. Dziękuję za okazane zaufanie i entuzjazm, który również i nam się udziela. Do następnej rocznicy! Say BIG to the BANG. 행복한 생일날 되세요!!!

Ara

Serio? To już jest rok? Kiedy usłyszałam, że witryna działa od roku byłam zdziwiona. Dlatego nie mogę uwierzyć: TO JUŻ ROK! Teraz bbpl jest dla mnie bardzo ważną częścią życia. Szczerze? Nie wyobrażam sobie dnia bez zajrzenia na portal. Dlaczego? Przede wszystkim mogę tutaj rozmawiać o Big Bang. Ale najważniejszą rzeczą, która ciągnie mnie do strony są ludzie. Administratorki, które są dla mnie bardzo dobre i wyrozumiałe (Ach, ta moja znajomość wordpressu XD), z którymi mogę porozmawiać o wszystkim i o niczym, ale także WY, którzy wspieracie nas miłymi komentarzami. Nawet nie wiecie jaką nam radochę sprawia jeden mały komentarz, jaką przyjemność sprawia nam ilość Waszych odwiedzin na bigbangpl. Naprawdę bardzo, bardzo dziękuję. Dziękuję Mizuki, Alchemiczce, Arze, Endo, Justusss za to, że jesteście i tworzycie bloga oraz dziękuje bardzo czytelnikom za to, że nas wspieracie. Mam nadzieję, że nasza strona będzie funkcjonowała tak długo jak nasz kochany zespół (czyli zawsze XD). Kocham Was! 생일 축하합니다!

Momcia

I co ja mam teraz jeszcze dodać? Już wszystko zostało powiedziane ;]. Nie jestem dobra w te klocki. Kiedy przychodzi do opisania czegoś na czym mi naprawdę zależy, nagle brakuje mi słów… Tworzenie tego bloga jest bardzo ważną częścią mojego życia – daje dużo radości i poczucia satysfakcji, jest odskocznią od codziennych spraw. Dziękuję Arze, Alchemiczce, Momci za współadministrowanie (które jest notabene okraszone dużą dozą dystansu, który właśnie kocham u nich najbardziej) oraz Justusss i Endo za czynną pomoc w nadążaniu za newsami. I przede wszystkim Wam, drodzy czytelnicy, bo gdyby nie Wy, nasza działalność nie miałaby najmniejszego sensu. Dziękujemy za okazywane nam zaufanie i słowa otuchy. Jesteśmy dumne z dobrego imienia, jakie zyskał niniejszy blog. Raz jeszcze: Kamsa hamnida! Mam nadzieję, że dotrwamy drugiej rocznicy i kolejnych ;]. Dziękuję też chłopakom z Big Bang, którzy zapewne nie mają bladego pojęcia o naszej egzystencji ^^”! Gdyby nie oni, mój mały światek byłby zdecydowanie mniej kolorowy… A my wszyscy moglibyśmy nigdy nie dowiedzieć się nawzajem o swoim istnieniu!

mizuki

Komentarzy 20 to “Pierwsze urodziny bigbangpl, czyli: „O, ku***, mamy roczek!!!” ;D”

  1. endorphines Says:

    :* STO LAT! STO LAT! Niech żyje, żyje nam! A kto?! Strona bbpl i wszyscy którzy przyczyniają się do jej tworzenia! Panie Administratorki, Justusss i wszyscy, wszyscy zaglądajacy i komentujący! Dziękuję Wam, że mogę być częścią tego co tu się dzieje. Częścią wielkiej rodziny, która wspiera się wzajemnie. Dla mnie to właśnie tak wygląda. UWAGA BĘDĘ SŁODZIĆ: Chcę podziękować Bangom, za ich muzykę i za to co zrobili z moim życiem. Alchemiczce – gdyby nie Ty, nie byłoby nas wszystkich tutaj. Jesteś naprawdę fantastyczną osobą :). Arusi – Ty wiesz :) I się nie poddawaj Łajzo! Mizuki – za cudowne pomysły, odwagę i wyobraźnię. Za stanie na straży ortografii i gramatyki! Za to, że pośrednio dzięki Tobie słucham BB! Momci – za optymizm i miłość do BB, za chęci i promowanie k-popu tu gdzie mieszkamy. KONIEC SŁODKOŚCI
    Cieszę się, że mogę tu z Wami być. Kocham Was! I życzę, żeby ta strona łączyła nas wszystkich przez bardzo, bardzo, bardzo długi czas!

    • SilverSunrise Says:

      Też Cię kocham ^^ Endo, odkładaj pieniądze na dwie torebki czekolady w proszku, bo Cię nawiedzę niedługo. :P Dzięki, że jesteście, blog jest extraśny :D Pozdro dla administratorek :> Jej, ile buziek O_o Dzięki wam ;p

  2. PukiPuki Says:

    Wszystkiego najlepszego! Zycze wielu lat aktywnej działalności oraz rzesze wiernych czytelników! お誕生日おめでとうございます^^

  3. Kolejnych rocznic, oby było ich dużo i niech dalej się stronka rozwija a liczba odwiedzających wciąż rośnie ^^
    Najlepszegoooo ! ;***

  4. 축하해!! Jesteście mega! ;)

  5. blogeerska Says:

    Wszystkiego najlepszego! Podziwiam was za systematykę! I wgl. uwielbiam tą stronę!
    Trzymajcie tak dalej!
    Pozdrawiam:*

  6. Wiecie co?Prawie się popłakałam.Dzięki Wam dopiero zrozumiałam co Big Bang wniosło do mojego życia.Dziękuje Wam za to bardzo serdecznie.I życzę Wam wszystkiego najlepszego i żeby ta stronka trwała bardzo długo;***

  7. Bangówa Says:

    Dziękuję wam za to, że jesteście. Wasz blog stał się ważną częścią mojego życia (jakkolwiek górnolotnie to zabrzmi). Zaglądam do was codziennie choćby na chwileczkę by poczytać o „moich” chłopcach z BB no i oczywiście by przeczytać wasze boskie komentarze. :]
    Moja miłość do kultury azjatyckiej zaczęła się od uwielbienia dla wszystkiego co japońskie (już jako dzieciak ranek zaczynałam z czarodziejką z księżyca *-*) i tu pochwalę się, że na moim uniwerku udało się stworzyć 6 osobową grupę zapaleńców którzy uczą sie japońskiego pod wodzą 100% japonki :). Ale to dzięki Wam i BB pokochałam również Koreę i k-pop ( do tej pory słuchałam wyłącznie metalu, grangu itp.) i zaczęłam się tym wszystkim dobrze bawić. Gdyby nie Wy moja fascynacja nie mogłaby sie tak swobodnie rozwijać. Dziękuję za waszą pracę i wysiłek jaki wkładacie w prowadzenie tego bloga. Mam nadzieję, że ta stronka będzie się rozwijać i za rok będę mogła złożyć Wam kolejne życzenia. 100 lat i wszystkiego najlepszego :)
    PS. Jesteście przecudowne i tylko pozostaje mi żałować, że nie znam Was osobiście. Ajaja Hwaiting kochane Administratorki!!!

  8. Wszystkiego co najlepsze! Bardzo się cieszę i normalnie jestem dumna z takich dziewczyn jak Wy! Dziękuję!! <3

  9. jestem mile zaskoczona, że polska strona o Big Bang działa już od roku . nie wiem co napisać. wszystkiego najlepszego ! : D już od dzisiaj z niecierpliwością wyczekuję kolejnych rocznic a także cieplutkich newsów o chłopakach z Big Bang. Tak trzymać : DD

  10. Ja zaczęłam się interesować BB od początku czerwca i od razu znalazłam Waszą stronkę, która jest dla mnie bardzo ważna! xD
    Nie mogłabym wytrzymać choć jednego dnia bez zajrzenia na Nią! ^-^
    Dlatego dziękuję Wam za to, że tak wytrwale prowadzicie tę stronkę!
    Sto lat! Sto lat! <3333

  11. Stówka laski! ;*** Blog jest świetny ;)

  12. I tak dalej, wypiąć pierś i naginać do przodu! Wszystkiego naj naj naj lepszego :******

  13. Dziękuję za to jak prowadzicie owego bloga – jest świetny;*. Także nie wyobrażam sobie dnia bez wchodzenia na tę stronę, dużo się tutaj dowiaduję i widzę, żę BB ma naprawdę wielu wiernych fanów w Polsce :]. Naprawdę dziękuję za stworzenie takiego miejsca, w którym wszyscy możemy się „spotkać” i dyskutować o różnistych sprawach^^.

  14. papalinka Says:

    dzięki waszemu blogowi dowiedziałam się o wszystkich nowinkach dotyczących BB dzięki wielkie i chwała wam za to! ;P Na pewno będę tu zaglądała często ! ^^
    że wam się chciało tłumaczyć te wszystkie teksty xD podziwiam was x3

  15. Och xD^^ wzruszyłam się. Nasze Bangi nam dorastają xD Zawsze trzymałam za nich kciuki mocno mocno xD A teraz życzę im spełnienia marzeń :D już. xD^^ wzruszenie odebrało mi mowę xP

  16. Hah! Wszystkiego najlepszego dziewczyny i oby tak dalej! Jak na razie jesteście moim jedynym źródłem wiedzy, co do życia i funkcjonowania BB, więc naprawdę nie chciałabym Was stracić (^^,)… Sto lat!

  17. STO LAT :D :*
    niedawno znalazłam tą stronę ale już mi się cho*lernie podoba ;DD . dzięki wielkie, że ją prowadzicie bo kocham Bangów a dzięki wam dowiem się jeszcze więcej o nich , sto lat ;DD ;** ;D

  18. nothingness Says:

    generalnie, jesteście mega cudowne, uwielbiam Was i dziękuję, że poświęcacie czas na prowadzenie tej strony. ;*

Skomentuj

