Nagrody WORLD MUSIC AWARDS! [Głosowanie]

Kochani, trzeba zakasać rękawy i brać się za klawiatury! Nie we wszystkich kategoriach ujrzymy naszych chłopców, ale zachęcamy do głosowania (można oddać głos w każdej kategorii tylko raz dziennie i na jednego wykonawcę) na innych artystów koreańskich zakwalifikowanych do pozostałych kategorii! Jest ich całkiem sporo, a to cieszy! ;)

AKTUALIZCJA: Wygląda na to, że chyba jednak można głosować tylko raz z jednego komputera o__o

NAJLEPSZY TELEDYSK (FANTASTIC BABY)

NAJLEPSZY ARTYSTA (GD)

NAJLEPSZA GRUPA (BIGBANG)

NAJLEPSZY WYSTĘP NA ŻYWO (GD)

GWIAZDA ROKU (GD)

Dzięki za szybkie info, Izka! ;)

komentarzy 12 to “Nagrody WORLD MUSIC AWARDS! [Głosowanie]”

  1. Będę głosować ile tylko się da na naszego Smoka i na nasze BIGBANG! <3

  2. Pierwsze głosy już poszły z mojej strony i na pewno będzie ich więcej ^^
    PS. Do kiedy można głosować?

  3. Głos oddany, kolejne też polecą ;) Mam nadzieję, że w którejś z kategorii zwyciężą ;d

  4. Ja nie mogę głosować, jak klikam na ikonkę ,to nic się nie ładuje. T^T

  5. kumikoisvip Says:

    Zrobione w raz dwa..

  6. Już zagłosowałam na komputerze, telefonie, laptopie, od kolegi, od koleżanki ze szkoły. Mam nadzieję, że wygrają. W sumie wiem napewno, że wygrają. :-D

  7. Trzeba się liczyć z tym, że nominowani są np. One Direction lub PSY. Należę, że do fandomu 1D i wiem, że jeśli Directioners czegoś chcą to dostaną to. Jest także Justin Bieber lub Ed Sheeran. Nie będzie łatwo…

  8. Oczywiście, że na naszych głosuję. ^^ Na szczęście mam dostęp do wielkiej ilości komputerów, więc postaram się jak najwięcej. Liczmy się z tym, że są tam 1D więc to nie będzie łatwe, ale możemy się postarać.

  9. to nie prawda że można głosować tylko raz z jednego komputera. można głosować codziennie. jeden głos dziennie! konkurencja jest duża, musimy się postarać!

  10. http://www.omusicawards.com/vote/fan-army-ftw# – Kurcze nie wiem czy ktoś czyta komentarze ale głosujcie tutaj też na bangów są nominowani !!! <3 :3

  11. to też wam zagłosuję, a co mi tam, skoro tutaj jestem :D

Skomentuj

