Utwór MichiGO G-Dragona [Audio]

Szalone, ale zdecydowanie ciekawe *A*~ A jak się Wam podoba?

cr: YongieKwon@YT

komentarzy 13 to “Utwór MichiGO G-Dragona [Audio]”

  1. Endisha Says:

    Aw~ W jego stylu zdecydowanie, a ten dubstep na końcu powalił *.* No ale nie powiem, oczekiwałam na coś… innego. :o

  2. O MATKO REWELACJA!
    To jest takie zwariowane ^.^
    Nie zawiodłam się, jak zawsze.:D
    Nie mogę się doczekać teledysku ^.^
    Hahha dirty man fiesta :D
    Gratulacje Smoku <3

  3. Mi również się bardzo podoba8D
    Ostatnio GD tworzy mocniejsze kawałki.
    Chyba zachciało mu się komponować w ostrzejszym stylu;P

  4. kumikoisvip Says:

    Bardzo trafiony kawałek.
    Bardzo, bardzo chcę takich więcej.
    Mam nadzieje, że będzie do tego teledysk ^^

  5. Całkiem spoko ^^ U mnie pewnie bd tak jak z Crayon – na początku „takie sobie” a później cały czas słuchałam :D

  6. carlayn Says:

    Od początku mi się podoba :D

  7. Jak wczoraj to usłyszałam to takie Nie no fajnie. Ale po tym jak wyłączyłam komputer to uświadomiłam sobie że cały czas to nucę. I odkąd znowu włączyłam komputer to cały czas tego słucham i przestać nie mogę. <333

  8. Taki kawałek, że trzeba się wsłuchać i wchodzi do głowy:-)

  9. Zaskoczył mnie. Pozytywnie oczywiście. Świetny kawałek :)

  10. Brzmi jak miks crayon i one of a kind.

  11. dużo elektroniki:-/ obawiam się że nasz Dragonek zaczyna się za bardzo „amerykanizować”:( Oby całkiem nie poszedł w tamtą strone bo amerykańskiej sieczce stanowcze NIE

  12. Podobno jest to plagiat jednej z piosenek Rihanny..
    Z pewnością teledysk będzie o niebo lepszy od piosenki, lecz do niej nic nie mam. jest OK ; )

Skomentuj

