Zapowiedź programu Daesunga i VJ Boo D’Splay [Video]

Ten nowy program, pod tytułem D-LITE & VJ Boo D’splay, rozpocznie transmisję 13 kwietnia o godzinie 6:30 japońskiego czasu. VJ BOO od dawna przyjaźni się z Daesungiem, a program będzie emitowany w każdą sobotę , przez 5 tygodni. W programie, będą oni odwiedzać różne parki, a także spróbują swoich sił w gotowaniu. W programie pokazany zostanie także solowy koncert Daesunga w Japonii.

Daesung skomentował: Byłem bardzo zdenerwowany, gdyż jest to mój pierwszy własny program w Japonii, ale będę ciężko pracował, by pokazać fanom moją prawdziwą twarz. Mam nadzieję, że fani będą się dobrze bawili podczas oglądania programu, a także, że podoba im się mój pierwszy japoński album. 

cr: bbupdates

Jedna odpowiedź to “Zapowiedź programu Daesunga i VJ Boo D’Splay [Video]”

  1. A ja do tej pory sądziłam, że to Dae nie widać oczu… Heh, jest może jakaś możliwość oglądania na internecie tego programu?

Skomentuj

