Daesung dla Oricon Style , część piąta [Wywiad]

dae_oriconstyle

Część piąta – tematy miłosne, których nie można przegapić! Co zrobisz, gdy nadejdzie czas wyznania miłości i randkowania?!

Dzisiejsza część dobiega końca.

To już koniec? Ale ten czas leci!

Zawsze mogłam usłyszeć prawdziwe i rozgrzewające historie D-LITE’a. Z racji tego, iż jest to ostatnia runda, chciałabym usłyszeć od Ciebie jeszcze więcej szczerych słów.

Zawsze mówię tylko prawdę. Niezależnie od chwili, chcę być szczery. Więc śmiało pytaj mnie o co chcesz! Odpowiem na nie tak szczerze, jak tylko będę potrafił (śmiech).

Dziękuję! Tak więc, w piosence Singer’s Ballad śpiewasz: To krótkie zdanie, ale pełne pięknych słów, więc posłuchaj, „Kocham Cię”. Jakie słowa chciałbyś usłyszeć od osoby, którą kochasz? 

Um~… (po chwili namysłu) W porównaniu do Kocham Cię, bardziej ucieszyłbym się ze słów Ufam Ci.

130408-daesung-oricon-interview1

A co powiedziałby D-LITE, gdyby wyznawał dziewczynie miłość?

Ah~ Więc teraz moja kolej, by coś powiedzieć (nieśmiały uśmiech).

Tak.

Nie ufam Ci oh~Ahaha… Kłamię (śmiech). Ha~Co mam powiedzieć~(zwracając się do personelu obok) Jakieś sugestie?

To znaczy, że D-LITE oddałby całe swoje serce osobie, która zajmuje wysoką pozycję w jego sercu?

Tak, myślenie o tej osobie jest ważniejsze, chciałbym jej wyznać wszystko to, co tkwi w moim sercu. Więc, na razie zachowam to w tajemnicy (śmiech).

(Menadżer szepce mu coś na ucho).

Wow~!!! (Podekscytowany).

130408-daesung-oricon-interview_0041

Co Ci powiedział?

Przyznał mi się, że kiedyś powiedział swojej byłej dziewczynie: Pozwolisz mi lubić Cię kiedy tylko zechcę? Więc pójdę w jego ślady (śmiech).

Mogę to uznać za słowa D-LITE’a?

Tak, nie ma problemu. Ale nie… Nigdy nikomu nie wyznałem uczuć. Więc naprawdę zachowam to w tajemnicy. Nie jestem zbyt pewny siebie.

Nie, nie, myślę, że dziewczyna ulegnie wyznaniu D-LITE’a. Myślę tak, bo uważam, że D-LITE to mężczyzna, który zanim wyzna swoje uczucia, dobrze pozna dziewczynę i jej uczucia. 

Tak jest (śmiech). Nie wyznałbym miłości dziewczynie, dopóki bym jej dobrze nie zrozumiał.

130408-daesung-oricon-interview_0031

Mógłbyś się zakochać od pierwszego wejrzenia?

(Bez chwili zastanowienia) Nie. Chociaż możliwe jest poznanie wspaniałej i słodkiej dziewczyny po jednym spojrzeniu,  najważniejsza jest jej szczerość i to co chcę znaleźć w jej osobowości.

Dlatego, że sam jesteś szczerą osobą. Taka dziewczyna także chciałabym mieć chłopaka jak D-LITE.

Chciałbym móc być sobą w towarzystwie dziewczyny. Dlatego chciałbym by ona też tak się zachowywała. Czas spędzony w towarzystwie takiej osoby byłby bardzo relaksujący. Poza tym, chciałbym być dla niej inspiracją i tę inspirację czerpać także od niej… To dla mnie idealny związek.

Oh, rozumiem. To co właśnie usłyszałam dotyczy wnętrza osoby, więc wnioskuję, że nie zwracasz uwagi na wygląd zewnętrzny dziewczyn. Ale powiedz nam proszę, w jakim stroju chciałbyś zobaczyć dziewczynę na randce?

Zamiast jakichś okazałych kostiumów, wolę ubrania, które eksponują kobiecość dziewczyny, oraz takie, uszyte z miękkich jak wełna materiałów. Co do makijażu, zdecydowanie wolę skromny makijaż lub w ogóle gdy go nie ma! Jednak myślę, że nie ma takiej dziewczyny, która lubi być bez makijażu, więc mogę zgodzić się na błyszczyk (śmiech).

130408-daesung-oricon-interview_0021

Gdzie zabrałbyś swoją połówkę na randkę?

Chciałbym spędzić ten dzień we dwoje. W Korei wybrałbym wyspę Jeju lub górę Namsan. Jeżeli byłaby ładna pogoda, poszlibyśmy pospacerować po górach i podziwiać piękne koreańskie widoki. Myślę, że zachód słońca lub nocny spacer też brzmią nieźle.

To naprawdę fajna i zdrowa randka. Ale to co ma początek, ma też swój koniec…

Ale ja nie chcę (śmiech).

Tak jak powiedziałeś, ale w piosence Wings, śpiewasz: Dlaczego dzisiaj żegnamy się na ulicy? Jej głos, który przeprasza, zagłuszył moje uszy. Żegnamy się dzisiaj, w dzień naszej rocznicy. Nie mogę nic powiedzieć.

Ah~Takie sytuacje są bardzo bolesne (gorzki uśmiech).

Co zrobiłby D-LITE w takiej sytuacji?

Nie chcę mówić do widzenia (udaje, że płacze). Gdybym znalazł się w takiej sytuacji, załamałbym się (śmiech). Stałbym w tym miejscu przez następne 2-3 godziny.

Podejrzewam, że nikt by do Ciebie nie podszedł i nie zagadał.

Myślę,  że wszyscy po prostu by mnie mijali. Chociaż V.I. jako jedyny podszedłby i powiedział głośno: D-LITE jak się masz? Wszystko w porządku?, a potem dodałby: Potraktuj to jako dobrą przygodę, idź i zabaw się trochę, a w międzyczasie wyciągnąłby mnie z tego miejsca.

Naprawdę jest bohaterem! W tekście piosenki Hello padają słowa: Ten zapach, za którym tęsknie, przywodzi wspomnienia. Czy jest jakiś zapach, który lubisz, lub który wywołuje wspomnienia?

Lubię zapach zimy. A konkretnie mówiąc, chodzi mi o ten siarczysty mróz w powietrzu… Ah~Skąd się to bierze? (śmiech).

130408-daesung-oricon-interview_0011

A jak myślisz?

(Bez chwili namysłu) nie wiem (śmiech). Jednakże, czasami czuję, że Ah, zima już tu jest! I wydzielam mnóstwo endorfin, gdy jest mi zimno.

A co się dzieje, kiedy masz koncerty latem?

Okropnie się pocę i to mnie bardzo denerwuje (śmiech).

Tym razem Twoje koncerty zostały zaplanowane na wiosnę.

I jest mnóstwo ballad, w przeciwieństwie do Big Bang, którzy mają w repertuarze mnóstwo ekscytujących, tanecznych kawałków, więc koncerty wiosną są bardzo wygodne. Myślę, że nie będę się za bardzo pocił!

Tym samym dobiegliśmy do końca.

Nie chcę się żegnać (udaje, że płacze).

A niech to, ja też nie chcę się żegnać. Ale skala Twoich koncertów została zwielokrotniona, i możesz pozwolić ludziom w całym kraju usłyszeć Cię na żywo! D-LITE będzie świecił jaśniej na scenie, więc nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę Cię podczas trasy koncertowej!

Dziękuję, że byłaś ze mną do końca! Praktycznie cała rozmowa odbyła się w języku japońskim, więc czasami byłem zły, gdy czegoś nie rozumiałem, ale to była dla mnie doskonała okazja do nauki! Podobało się Wam? Chyba nie mam żadnych problemów? (śmiech). W końcu, proszę wyczekujcie moich koncertów! Spoćmy się i wydzielmy trochę endorfin razem!

cr: bbupdates

Jedna odpowiedź to “Daesung dla Oricon Style , część piąta [Wywiad]”

  1. „Jednak myślę, że nie ma takiej dziewczyny, która lubi być bez makijażu, więc mogę zgodzić się na błyszczyk (śmiech).”
    I tu się mylisz8D

Skomentuj

