G-Dragon dla Star Column – część druga [News]

CZĘŚĆ PIERWSZA || CZĘŚĆ TRZECIA

gd1

GD przez wielu nazywany jest fashionistą. Fani obecni na jego koncertach nie tylko mają okazję słuchać jego muzyki, ale także być świadkami wyśmienitego pokazu mody.

GD opowie o tym, jak stworzył własne ubrania i jak bardzo lubi chodzić do restauracji. Jego ulubiona potrawa to sushi.

Moda to sposób na to, by wyrazić siebie. Tak jak muzyka, dzięki niej mogę wyrazić własne emocje, w zależności od tego jak się czuję danego dnia. Odkąd byłem dzieckiem, lubiłem nosić unikalne ubrania, więc moja mama szyła dla mnie ubrania i pomagała mi wyrazić mój niepowtarzalny styl. Nie mam ulubionej marki. Jeżeli jakieś ubranie sprawi, że pomyślę: „Chcę to ubrać”, kupuję je.

Kiedyś myślałem, że drogie marki są lepsze, ale teraz kupuję takie ubrania, które uważam, że są ładne, nie zależnie od ceny. Raczej nie tworzę własnych ubrań, ale kiedy tłumaczę projekt mojej stylistce, tworzy ona prawdziwe cuda. Czasami wkładam w ubrania swoje imię i przymierzam wiele innych rzeczy.

gd5

Od dziecka lubię rysować, więc swoje projekty tłumaczę także przez rysunek. Nie za bardzo wiem, co oznacza dobrze się ubierać, ale myślę, że najważniejszą rzeczą jest noszenie takich ubrań, które najlepiej do nas pasują. Musisz wybrać taki ciuch, który pasuje do miejsca i atmosfery. Jeśli wybierzesz odpowiednie ubrania, można to nazwać poczuciem stylu.

Myślę, że aby dobrze się ubierać, potrzebna jest pewność siebie. Dodatkowo, próbowanie wielu styli pomaga w określeniu, co najlepiej do nas pasuje.

gd2

Wielu ludzi z naszej wytwórni lubi obniżać spodnie, i wyglądałoby to okropnie, ale gdy zaczynasz robić to częściej, zyskujesz pewność siebie.  Każdy ma inną budowę ciała. Wraz z wieloma próbami odnajdziesz nowy styl, który najlepiej będzie do ciebie pasować.

Z racji tego, że bardzo lubię modę, w zeszłym roku pojechałem na paryski Tydzień Mody. Jeśli to będzie tylko możliwe, mam zamiar jeździć tam co roku. Z chęcią przyjmuję wszystkie zaproszenia na tygodnie mody i duże pokazy mody w Paryżu. Ale wciąż nie jestem pewien czy chcę na poważnie zająć się modą. Wiem, że w tym biznesie bardzo trudno odnieść sukces.

gd3

Tak samo jak oddałem się muzyce, jestem w stanie zrozumieć problemy ludzi, którzy oddali się modzie.

Bardzo lubię jadać na mieście. Ostatnio jem bardzo dużo sushi. Jeśli tylko mam chwilę wolnego, szukam dobrego miejsca, by zjeść sushi. Bardzo się ucieszyłem, gdy zobaczyłem, że w Japonii i Korei jest dużo takich miejsc.

Jem tak dużo sushi, że mógłbym napisać Sushi Column. Składniki zawsze się zmieniają, więc jeszcze mi to nie obrzydło. W Seulu są trzy miejsca, gdzie sprzedają dobre sushi,  do których chodzę bardzo często i oceniam je w zależności od atmosfery, dań oraz świeżości.

gd4

Najczęściej jadam sushi w barach. Lubię pytać szefa kuchni o każdy rodzaj sushi i lubię oglądać go jak gotuje. Powód, dla którego tak polubiłem sushi, to fakt, iż wybieram jedzenie pod względem wyglądu a sushi jest piękne.

Tak jak ubrania, jestem zainteresowany w ładnym jedzeniu. Piękno to dla mnie bardzo ważny czynnik.

W następnym numerze Star Column, po raz pierwszy ujawnimy słodkie zdjęcia GD z czasów jego dzieciństwa!

 cr:bbupdates

Skomentuj

