Gummy o współpracy z Daesungiem [News]

130407-daesung-gummy

Fragmenty wywiadu z Gummy dla Oricon.

Zdaje się, że brałaś udział także w produkcji piątej piosenki pt. To Dear You nagranej z Daesungiem (z Big Bang).

Chciałam stworzyć piosenkę, która może być smutna, ale jeśli posłuchamy jej będąc w radosnym humorze, stanie się ona utworem pełnym energii, więc spędziłam trzy godziny na dokończeniu jej z Jeffem. Wydaje mi się także, że bardzo ważnym jest, aby zawrzeć w piosence własne emocje i wtedy ją zaśpiewać. Jeff jest osobą pełną pasji, więc wyprodukował dla mnie tę piosenkę, pamiętając o tym wszystkim.

Także D-LITE miał swój wkład w ten utwór.

D-LITE jest bardzo ciepłą i piękną osobą! Nie ukrywa siebie. Sposób w jaki mówi o swoich uczuciach, tak prawdziwie, jest naprawdę podobny do mojego… Mam na myśli piosenkę (śmiech).

Jak nagrywało Ci się piosenkę z D-LITE’em?

On naprawdę na poważnie i bez potrzeby się martwił. Także podczas swojego solowego koncertu był bardzo zestresowany i pod ogromną presją – do tego stopnia, że nawet ja się zaczęłam martwić.  Podczas śpiewania tej piosenki, ciągle narzekał: „Nie mogę tego zrobić (dobrze), bo to piosenka Gummy noony!” A ja na to: „Po prostu śpiewaj~” Tylko w tamtym momencie stałam się starszą siostrą (śmiech).

Mogę sobie wyobrazić, jak Wasza dwójka ze sobą rozmawia (śmiech). D-LITE jest osobą bardzo odpowiedzialną, jeśli chodzi o śpiew, więc nie chce wpłynąć negatywnie na cieszące się uznaniem piosenki Gummy.

Być może D-LITE traktuje mnie jak starszą siostrę, ponieważ przed debiutem Big Bang udzielałam mu  wskazówek na temat śpiewu. Ale teraz wszyscy moi młodsi koledzy świetnie potrafią portretować swoje uczucia i serca, więc odetchnęłam z ulgą, ale choćby nie wiem, co, wciąż go podziwiam!

Gummy dołączyła do D-LITE’a również podczas jego solowego koncertu. Jakie to uczucie, stać na japońskiej scenie po tak długim czasie?

Byłam trochę za bardzo podekscytowana (śmiech). Podczas koncertu D-LITE’a, wszyscy mocno mnie wspierali, więc byłam bardzo szczęśliwa. Ale czułam także stres po tak długim czasie, jednocześnie śpiewając i patrząc w oczy przybyłych.

Prowadzący powiedział, że D-LITE wyglądał bardzo atrakcyjnie, och.

Myślę, że to było ostatnio, ach~~ Nie uważasz, że jego twarz stała się bardzo przystojna?

To prawda.

Mimo że był to żart, możemy powiedzieć, że jest wizualną stroną Big Bang (śmiech). Jest naprawdę przystojnym mężczyzną. Wcześniej był tylko opiekuńczy… Czekaj… Przepraszam (śmiech). Teraz ma wszystko i jest naprawdę bardzo uroczą osobą!

cr: nakedae.tumblr.com

Skomentuj

