Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]

Z pamiętnika Seung-chana: Odkrywając To-sana (31.03.13)

dairy

Dzisiaj udałem się na solowy japoński koncert D-LITE’a z Big Bang, żeby mu kibicować!

Teraz, kiedy ludzie podziwiają kwitnące wiście, spacerując ze swoimi rodzinami, przyjaciółmi i kochankami, Japonia jest pełna życia.

Tak właściwie, to moim planem na dzisiaj było wślizgnięcie się na koncert To-sana i zaskoczenie go.

Powiedziałem nawet wszystkim menedżerom: „Proszę, zachowajcie to w tajemnicy, okej?” Naprawdę! Powiedziałem im już tydzień temu! Oznajmiłem: „Wybieram się na koncert, a on nie może wiedzieć!”

Ale… Dzień przed koncertem zostałem w pokoju z powodu pylenia kwiatów, oglądając telewizję i nagle poczułem się strasznie głodny, więc zamówiłem do pokoju danie z polędwicy wołowej.

Pychota!

Ale potem pomyślałem, że jeśli zostawię naczynia w pokoju, zapach nie będzie nienajlepszy, wiec otworzyłem drzwi i postawiłem naczynia przed pokojem na podłodze, gdy nagle…

„Seungri..?!”

„D….D…D-LITE san…”

„Err..Co robisz w Japonii?”

„Przyjechałem, żeby uczestniczyć w twoim jutrzejszym koncercie…”

„Ach, naprawdę?! W porządku, odpocznij i do zobaczenia jutro!”

Był w pokoju obok mojego…

Jak to możliwe?!

I o co chodzi z tym wyczuciem czasu?!

Co więcej, powiedziałem mu… że idę na koncert…

Tak sie starałem, żeby wszyscy utrzymali to w tajemnicy, a w rezultacie sam się wygadałem. Jakże ja jestem głupi… Naprawdę chciałem zrobić mu niespodziankę…

W każdym razie To-san był naprawdę świetny!!!

Byłem taki zaskoczony!!!

Kiedy tak patrzyłem na niego z publiczności, wyglądał na naprawdę szczęśliwego. Było dużo coverów japońskich piosenek, ale brzmiały one, jakby naprawdę należały do niego. Jak można było sie spodziewać, To-san wyglądał naprawdę cool, śpiewając.

Dużo się nauczyłem.

Odniósł sukces, pokazując nam rezultaty swojej ciężkiej pracy nad albumem, który przygotował już pół roku temu. Niesamowicie! Jesteś wspaniały! Dając koncert zupełnie sam w Budokan. Nie wydaje mi się, żebym ja był w stanie to zrobić…

To-san, dziękuję za Twoją ciężką pracę. Mój plan niespodziankowy zawiódł, ale Twoja muzyka była wielkim sukcesem.

Powodzenia w trasie! ^o^

cr: @0401rurutic

Jedna odpowiedź to “Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]”

  1. Czyżby Seungri był alergikiem? ;)

Skomentuj

