Daesung dla magazynu Blenda  [Wywiad]

130410-daesung-blenda-2-800x1376

Dział magazynu, który przyspiesza bicie wielu kobiecych serc! W tym miesiącu rozmawiamy z wokalistą Big Bang – D-LITEM, który promuje swój pierwszy solowy album D’scover~!!! D-LITE odpowiedział na pytania przesłane przez naszych czytelników ♥.

[Lubię dziewczyny z ciepłym uśmiechem. Myślę, że uśmiech może opisać życie człowieka.]

Osobie, którą pokocham, zaśpiewam piosenkę Love w prezencie.

D’scover, jak na album z muzyką J-pop, jest bardzo różnorodny, gdyż zawiera takie piosenki jak Sunny Hill, Powerful Boy, Joyful oraz Tonight Boogie Back.

Z listy 200 piosenek, najpierw wybrałem te, które po prostu chciałem zaśpiewać. Później, każdą zaśpiewałem jeden raz i wybrałem 10, które brzmiały bardzo dobrze. Tak różnorodny album bardzo mnie satysfakcjonuje. Wspólnym punktem wszystkich tych piosenek jest ciepło. To takie uczucie jak w łonie matki. Chciałem przekazać taki właśnie rodzaj ciepła. Podczas słuchania oryginalnych wersji piosenek, ich tekstów i wokali, cieszyłem się, gdy mogłem odzwierciedlić ich ciepło, barwę, pasję i znaczenie, które ze sobą niosły.

Czy są jakieś piosenki, które pokochałeś najbardziej?

Singer’s Ballad Saito Kazuyoshi’ego. Znalazłem tę piosenkę przez przypadek, kiedy szukałem w internecie piosenek do posłuchania.  Bardzo mi się spodobała już po pierwszym przesłuchaniu, więc zaproponowałem, że ją zaśpiewam.

Czy nagrania były trudne?

Musiałem wziąć pod uwagę wiele aspektów, a także wiele dyskutowaliśmy z producentami. Dodatkowo, słuchałem tych piosenek zbyt długo i gdybym musiał to kontynuować, źle by się to skończyło (śmiech). Podczas nagrań najważniejszą rzeczą było, bym śpiewał prosto z serca. Bardzo cieszy mnie fakt, gdy słuchacze są w stanie usłyszeć moje serce w tych piosenkach.

Pozwoliłeś pozostałym członkom Big Bang przesłuchać album?

Tak, razem oglądaliśmy teledysk do piosenki Singer’s Ballad. Po raz pierwszy oglądałem z nimi teledysk do własnej piosenki, więc byłem bardzo zawstydzony i nie obejrzałem go do końca (śmiech).

Gdybyś był z dziewczyną, którą kochasz, jaką piosenkę byś jej zaśpiewał?

Może to zbyt słodkie, ale zaśpiewałbym jej piosenkę Haty Motohiro – Love (zawstydzony). Kiedy zrozumiałem tekst tej piosenki, poczułem, że doskonale pasuje do sytuacji, kiedy jestem zakochany. Kiedy mam mówić o swoich uczuciach bardzo owijam w bawełnę. Dlatego w prezencie zaśpiewałbym jej tę piosenkę.

130410-daesung-blenda-800x1140

Czas na sesję z pytaniami czytelników magazynu!

Poniżej zadajemy pytanie przesłane przez czytelników! Czasami był nieśmiały, ale na wszystkie pytania odpowiadał z uśmiechem. D-LITE sprawia, że człowiekowi robi się cieplej na sercu ♪.

Którą piosenkę z płyty D’scover lubisz najbardziej?

Singer’s Ballad. Lubię piosenki, które są ciepłe i wciąż pamiętam ciepło, które poczułem, gdy słuchałem te piosenki po raz pierwszy.

Która piosenka z tej płyty jest najtrudniejsza do wykonania?

Missing You Now. Zakres rzeczy, które można sobie wyobrazić (śpiewając tę piosenkę) był za szeroki. Długo trwało zanim jakiś obraz na stałe zamieszkał w mojej głowie.

Co czujesz podczas solowej aktywności w Japonii? Jakie są Twoje ambicje?

Jestem naprawdę szczęśliwy ♪. W porównaniu do bycia w Korei, obecnie jestem bardziej zajęty. Jednakże, jestem otoczony wspaniałym personelem, który codziennie kupuje mi przepyszne śniadania. Dzisiaj zjadłem pieczeń wieprzową! A co do ambicji, dopiero co rozpocząłem promocję, więc bardziej niż nad wielkimi marzeniami, skupiam się na pracy, którą muszę wykonać. Chcę ciężko pracować, by bez żadnych problemów zakończyć promocję albumu i marcowe koncerty.

Jak nauczyłeś się japońskiego?

(Dzięki wywiadom) wciąż się uczę. Zawsze proszę innych, by wytykali mi błędy. Potem pytam, jaka forma jest poprawna. Uczę się też oglądając filmy. Ostatnio obejrzałem GANTZ, Space Brothers i Love Strikes. Ten ostatni był bardzo wzruszający.

Jak spędzasz wakacje?

W domu albo hotelach. Jeśli w hotelu, spędzam czas na basenie lub uprawiając sporty. Ostatnio często wychodzę też w poszukiwaniu dobrych restauracji. Od niedawna jestem uzależniony od sushi. Lubię makrele ♥.

Z którym z członków Big Bang najlepiej się dogadujesz?

Z D-LITEM! Żartuję (śmiech). Z G-Dragonem. GD jest bardzo łagodny i zawsze służy mi pomocą. No i mogę mu pokazać swoją słodką stronę.

Gdybyś mógł przez jeden dzień być innym członkiem Big Bang, kim chciałbyś być?

T.O.P. Chciałbym móc robić rzeczy, które chcę i w ogóle się nie przejmować. Chciałbym móc jeść tyle, na ile mam ochotę. Bardzo mu tego zazdroszczę. T.O.P jest dzieckiem.

Która piosenka Big Bang jest Twoją ulubioną?

Monster, bo gdy ją śpiewam staję się Potworem.

Jaki styl ubioru lubisz u dziewczyn najbardziej?

Lubię takie ubrania, które pozwalają dziewczynom emanować kobiecością, ale zachowujące swoją delikatność. To jak zdolność do połączenia sukienki z kapturem.

Jaki typ dziewczyn lubisz najbardziej?

Dokładnie taki jak piosenki, które lubię. Zwracam uwagę na ciepły uśmiech. Myślę, że uśmiech może opisać życie osoby.

Jaką piosenkę słuchasz najczęściej?

Ostatnio są to piosenki Miguel’a Use Me oraz Bruno Marsa Gorilla.

Źródło seksapilu?

Różowe usta? To naturalny kolor. Czasami, jeśli występuję w programie z kobietami, specjalnie ściemniam swoje usta (śmiech).

D-LITE, człowiek o słodkim uśmiechu – jaki jest jego sekret na zachowanie uśmiechu każdego dnia?

Kiedy się uśmiecham, każdy może stać się szczęśliwszy, więc po prostu chcę się uśmiechać.

cr: bbupdates

Komentarze 2 to “Daesung dla magazynu Blenda  [Wywiad]”

  1. Daesung i jak tu go nie kochać?8D

Skomentuj

