Aktualizacje Twittera Taeyanga [News]

Taeyang1

Wpis: Podejrzewam, że wielu z Was przygotowuje dla mnie prezenty urodzinowe, ale chcę otrzymać tylko miłość i Wasze serca :) Proszę, zrozumcie, że chcę, by te rzeczy byłe użyte gdzie indziej, gdzie są potrzebne najbardziej, gdyż ja mam już bardzo dużo… Dziękuję za Waszą miłość, a w zamian dam Wam dobrą muzykę!!!

Taeyang2

Wpis: Ach… A co do białych koszulek… Kupiłem ich tyle, że będę mógł je nosić przez lata… Tak tylko mówię…;;, haha.

Odpowiedzi:

Taeyang3

Mina Kwon: Hej YB, jak możesz być taki wspaniały???

Taeyang: Taa… Zazwyczaj taki jestem…

Taeyang4

Sean: Ale ja kupiłem 10 koszulek na Twoje urodziny…ㅠㅠ , haha.

Taeyang: Ups… Hyung… Haha.

Taeyang5

G-Dragon: Jeśli nalegasz… Więc użyję ich wszystkich.

cr: bbupdates

Jedna odpowiedź to “Aktualizacje Twittera Taeyanga [News]”

  1. aya060597 Says:

    Ah ten Tae :D On jest naprawdę wspaniały ^^

Skomentuj

