Fragmenty ze spotkania T.O.P z fanami [Video]

Krótkie tłumaczenie:

Rzadko rozmawiam z innymi członkami przez telefon.

Raczej się nie spotkamy, chyba, że razem idziemy na obiad/lunch albo pracujemy.

4 chłopaków używa takich rzeczy jak KakaoTalk, ale ja nie wiem jak.

Jestem zbyt leniwy. Wysłanie wiadomości jest zbyt czasochłonne. Nie lubię wysyłać wiadomości.

Nie lubię takich rzeczy jak Twitter czy Instagram.

Z którym z członków najczęściej się kontaktuję? Ze wszystkimi po równo.

Łączą nas przyjacielskie stosunki, ale rzadko rozmawiamy przez telefon.

Myślę, że pozwalamy sobie przez to na chwilę odpoczynku.

cr: bbupdates

Komentarze 3 to “Fragmenty ze spotkania T.O.P z fanami [Video]”

  1. Nie widuje się z pozostałymi członkami, rzadko z nimi rozmawia…
    No i widać jak spoważniał…brakuje mi Bangowych wygłupów, żartów ich śmiechu….

  2. mam nadzieje ze nie odizoluje się w ogóle od nich i nie bedzie tylko „członkiem zespołu bigbang” nie wiem co mu się stało

  3. Szkoda ,że tak rzadko się spotykają. :( Lubiłam oglądać jak się razem bawią.

Skomentuj

