G-Dragon dla Star Column – część pierwsza [News]

Nastąpiło małe zamieszanie na bbpl i najpierw, zamiast pierwszej, pojawiła się część druga ^^”.

CZĘŚĆ DRUGA || CZĘŚĆ TRZECIA

130409-gdragon-star-column_001

Cześć!!! Drodzy czytelnicy Star Column, z tej strony G-Dragon. Podczas trwania światowej strasy koncertowej Big Bang wraz pozostałymi członkami zespołu opisałem historie związane z jej kulisami, ale teraz jestem zupełnie sam. Jednak nie czuję się samotny, ponieważ Big Bang zawsze będą jednością. Zawsze będą moimi zaufanymi partnerami, przyjaciółmi i moim wsparciem.

Dam z siebie wszystko podczas mojej solowej trasy koncertowej. A w tej kolumnie1 będę mówił o mojej relacji z YG sajangnim, który zawsze opiekuje się mną niczym brat, o moim codziennym życiu, moich hobby i marzeniach. Mam nadzieję, że będzie się Wam miło to czytało ^^.

Od małego nie miałem żadnych problemów z występami na scenie. Big Bang występowali więcej podczas koncertów niż w telewizji, więc nie powinniśmy mieć obaw przed staniem na scenie, ponieważ jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Teraz mamy także doświadczenie związane z trasą światową. Tak też w przypadku solowej światowej trasy nie powinno być szczególnie inaczej. Ale kiedy wyjeżdżam poza granice Korei, żeby występować jest to z pewnością trudne. Myśląc jednak o innych artystach, którzy nie mają szansy na światową trasę, czuję wdzięczność za te wyzwania. No i nie minęło dużo czasu od naszej światowej trasy, więc póki co wszystko jest w porządku. Oczywiście jest to fizycznie męczące, ale mamy to coś, co nazywamy scenicznym uzależnieniem. Nawet jeśli jesteś zmęczony, na scenie wstępuje w ciebie energia. Ponieważ tak wielu ludzi na mnie patrzy. Tak samo w przypadku sesji zdjęciowych czy zdjęć do teledysków. Jeśli tyle osób dla mnie pracuje, nie powinienem tego odrzucać tylko ze względu na swoją złą kondycję.

130409-gdragon-star-column_002

Właściwie kiedy jestem pełen energii i kiedy jestem nią napełniany przez pracowników i fanów, sesja zdjęciowa czy koncert wychodzą dobrze,  ale kiedy brakuje mi energii lub jest ona martwa, zwykle moje występy nie są satysfakcjonujące. Ale choćby nie wiem co, czerpię dobrą energię z wyjścia na scenę. Nawet jeśli jestem chory, poprawia mi się. Myślę, że inni piosenkarze mają tak samo, wychodząc na scenę.

Podczas światowej trasy ja i pozostali członkowie zespołu dobrze bawiliśmy się podczas ulicznych zakupów. Szczególnie ja dużo kupuję, ponieważ kocham ubrania, a każdy kraj ma swoje cechy charakterystyczne. Także rozglądam się za dominującą modą uliczną w danym miejscu.

Kiedy jestem NAPRAWDĘ zmęczony po występach, moim sposobem na podładowanie baterii jest moczenie się w wodzie i oglądanie filmów czy też dram, bez odzywania się, pozostając tak przez dziesięć – piętnaście minut. To mój czas odnowy.

W filmach odnajduję wiele inspiracji. Parę dni temu oglądałem New World2. Spotkałem głównego aktora, Hwang Jung Mina hyunga, podczas ceremonii MAMA. Wymieniliśmy się numerami, ale nie mogliśmy się zbyt często kontaktować. Zaprosił mnie na przedpokaz filmu, ale obejrzałem go w kinie ze względu na mój napięty terminarz. Bardzo mi się podobał. W ramach rewanżu zaprosiłem Hwang Jung Mina na swój koncert i jestem bardzo szczęśliwy, słysząc, że dobrze się bawił.

130409-gdragon-star-column_003

Nie czuję pociągu wobec ludzi fajnych i normalnych. Mogę to powiedzieć? Ciągnie mnie do gangsterskich klimatów. Myślę, że mam w sobie coś dziwnego. Na scenie nieświadomie robię gangsterskie miny i gesty. Nawet kiedy oglądam filmy, lubię czarne charaktery i podobają mi się historie, w których właśnie one są soczyście nakreślone.

Dnie i noce ulegają zamianie w moim codziennym życiu. To typowe u wszystkich w YG. Dlatego przygotowujemy się przed koncertami i trasami. Jestem uzależniony od spania, więc porządnie się przygotowuję do trasy. Zabawnym faktem dotyczącym muzyków jest to, że nie potrafimy myśleć o niczym za dnia. Masz pustą głowę niczym głupek. Kiedy nadchodzi wieczór, ja się budzę, a ok. 200 lub 300 i pracuję, gram lub rozmawiam ze współpracownikami. Inspiracja nachodzi mnie ok. 500-600 rano.

Może to głupie przyzwyczajenie, ale zaczynam rozmyślać, kiedy świta. Każdego dnia wstaję o 1600 lub 1700 i kiedy to się tak powtarza, zaczynam się męczyć. Tutaj normalnym jest, że pracuje się o 200-300 rano. Ale przez to nie mogę widywać się z moimi normalnymi przyjaciółmi. Mamy zupełnie inny tryb życia. Czasem śpię dwa albo trzy dni pod rząd. Zawsze poprawiam swój stan poprzez dużą ilość głębokiego snu ^^.

130409-gdragon-star-column_004

Na potrzeby promocji tej trasy koncertowej zacząłem używać mobilnego komunikatora LINE – proszę o Wasze zainteresowanie i wsparcie ^^. Uwielbiam szefa Yanga za to, że zawsze sięga po coś nowego. Co więcej, po raz pierwszy wydano piosenkę w taki sposób. Podobają mi się możliwości, jakie to daje.

Zawsze ufam szefowi Yangowi i dostosowuję się do niego, a on robi to samo dla mnie. Kiedy mówię mu o moich potrzebach, zawsze szanuje moje zdanie i bardzo mnie wspiera.

Ponieważ jestem muzykiem uważam, że samodzielne zajmowanie się promocją jest zbyt męczące i nie skupiałbym się na muzyce. Słyszałem, że SNS3 staje się popularne na całym świecie. Zwykle komunikuję się w taki sposób z fanami spoza Korei z pomocą automatycznego translatora LINE. Zwłaszcza w Japonii niemal każdy używa LINE. Ponieważ wzrasta liczba moim zagranicznych fanów, myślę, że wydanie piosenki poprzez LINE jest zabawnym i pamiętnym sposobem.

130409-gdragon-star-column_005

Oczywiście album będę promował inaczej, ale MichiGO było piosenką wydaną na potrzeby mojej trasy koncertowej. Dlatego też uważam, że wydanie jej poprzez LINE, które jej popularne wśród zagranicznych fanów, było trafionym posunięciem. Ponieważ ma to miejsce po raz pierwszy, musicie kupić emotikon, żeby ją usłyszeć, ale uważam, że to sympatyczny projekt.

Kilka lat temu zwykłem cieszyć się z zajęcia pierwszego miejsca w koreańskich rankingach, ale teraz nie jest już to dla mnie ważne. Obecnie bardziej myślę o tworzeniu muzyki, która byłaby konkurencyjna dla światowej. W związku z tym uważam, że ważnym jest, aby tworzyć nowe, trendy światowe brzmienie.

130409-gdragon-star-column_006

Dzięki zeszłorocznej światowej trasie dowiedziałem się, że mamy bardzo wielu zagranicznych fanów. Nawet nie wyobrażaliśmy sobie, że jest ich aż tylu. Nigdy nie promowaliśmy się w Chinach czy USA, ale tam jest tak wielu fanów, którzy przyszli na koncert BB. Teraz rozumiem, dlaczego YG wydał te wszystkie pieniądze, inwestując w promocje poprzez YouTube i SNS. Jestem pewien, że to dzięki temu nasza muzyka dotarła do całego świata.

Myślę z YG o różnych sposobach promocji. Wielu fanów zdaje się bardzo martwić, ale dajemy z siebie wszystko, więc proszę, zaufajcie nam ^^.

Jeśli LINE okazało się dobrym startem, będzie to dobra okazja do otwarcie nowych dróg dla moich młodszych kolegów, szczególnie artystów undergroundowych.

130409-gdragon-star-column_007

Zwykłem myśleć: Po co SNS? Ale teraz sam dobrze się bawię, korzystają z SNS. Podoba mi się, że mogę podzielić się swoimi myślami z fanami. Kiedy wrzucam zdjęcia dotyczące tego, co robią i gdzie jestem, czuję, jakbym rozmawiał z fanami.

Ta kolumna już jest długa. Następnym razem muszę opowiedzieć bardziej interesujące rzeczy. Do zobaczenia.

130409-gdragon-star-column_008

______________________

1Nazwa tego magazynu zawiera słowo „kolumna”, ale myślę, że chodzi także o „kolumnę” jako dział magazynu.

2Koreański film z tego roku w reżyserii Park Hoon Junga.

3SNS = social networking service; społeczności internetowe, takie jak LINE czy Twitter.

cr: bbupdates

Jedna odpowiedź to “G-Dragon dla Star Column – część pierwsza [News]”

  1. Też jestem śpiochem. :D

Skomentuj

