Big Bang i G-Dragon w polskiej odsłonie młodzieżowego magazynu TWIST [News]

Big Bang w gazecie

Za cynk dziękujemy serdecznie Mińci :)! Nie wiem, jak Wy, kochani, ale ja choć raz jestem usatysfakcjonowana tym, co przeczytałam po polsku – mimo że notki o naszych chłopcach są takie krótkie ;). W każdym razie nie jestem oburzona ^.~

G-dragon w gazecie

001

cr: TWIST + kimchi-land-korea.blogspot.com

Komentarzy 15 to “Big Bang i G-Dragon w polskiej odsłonie młodzieżowego magazynu TWIST [News]”

  1. Nareszcie zostali zauważeni i opisani w zadowalający sposób przez polskie czasopismo. :)

  2. aya060597 Says:

    Czy można gdzieś kupić tą gazetę ? :D

  3. Ok idę do sklepu zaraz i muszę ja dostać!!! ^^ :D

  4. Aaaa jest też BlockB! ^^

  5. Yumi Lee Says:

    Dobrze wiedzieć, że GD jest w wytwórni SM xD Polskie gazety mnie zadziwiają swoim brakiem wiedzy xP

  6. Ja byłam na tyle zadziwiona K-POP-em w takim magazynie, że zabrałam ostatnią gazetę dziewczynie z przed nosa. XD

  7. Czytałam tą gazetkę i strasznie się przeraziłam bo bzdury po wypisywali :/ ale ważne że coś o K-POPie piszą xD i szkoda że plakatów nie dali :( ale to taki szczegół :P

  8. Ja też ubolewałam nad brakiem plakatów ale ważne, że coś napisali. XD

  9. Można jeszcze kupić ten numer?

  10. Nie wiem. Ja byłam we wtorek w kiosku w Warszawie to zgarnęłam ostatni numer. :)

  11. Jeżeli jesteś jeszcze zainteresowana kupnem gazety to właśnie jestem w Warszawie i sprawdziłam. Magazyn jeszcze jest. Nawet sporo. :)

  12. Ejj?? Można to jeszcze kupić??

  13. Żem dodam.. -.- czemu umm.. piszą że założycielem jest … emmm haha XD któryś ze członków.. nie mogę ale jednak polskie gazety mają dalej braki… powinni dopisać że to wytwórnie robią kastingi…

Skomentuj

