G-Dragon dla Star Column – część trzecia [News]

CZĘŚĆ PIERWSZA || CZĘŚĆ DRUGA

star1

Dzień dobry~ Czytelnicy! Smutno mi na samą myśl, że to już ostatnia część Star Column. Z tej okazji pokażę Wam moje zdjęcia z dzieciństwa.

star2

Mama powiedziała mi: Kiedyś bardzo lubiłeś to miejsce, ale nawet ze zdjęć nie mogę sobie nic o nim przypomnieć.

Za dziecka byłem aktorem. Wiecie co musicie zrobić, aby jako dziecko zostać aktorem?

star3

To trochę wstydliwe, ale jako chłopiec brałem udział w takich programach dla dzieci jak Kiss Kiss Kiss i chodziłem do szkół aktorskich.

Moja mama powiedziała: Jiyong skupiał się tylko na muzyce i modzie oraz na rzeczach, które lubił, dlatego nie za wiele pamięta z dzieciństwa. 

star5

Wiem, że dorastałem otoczony miłością jako najmłodszy członek rodziny. I wiem, jak bardzo cieszy mnie to, że moi rodzice są ze mnie dumni.

Od dawna z moją rodziną łączy mnie przyjaźń. Moja mama, mój tata, moja siostra i ja jesteśmy bliskimi przyjaciółmi.

Kiedy miałem 13 lat pisałem dużo tekstów piosenek, a gdy miałem gdzieś 16-17 lat, zacząłem komponować.

Byłem chyba w IV klasie, kiedy zacząłem pisać teksty piosenek. Wtedy naśladowałem zagraniczny rap. Robiłem rap do piosenek pop.

Najsmaczniejsze jedzenie to domowa kuchnia mojej mamy.

Po długim czasie mieszkania w dormitorium z Big Bang na powrót zamieszkałem z moją rodziną. Odkąd byłem mały, każdy dzień mojego życia wyglądał tak samo: treningi, YG, powrót do domu, sen i znowu treningi.

Pewnego dnia poczułem, że bardzo tęsknię za rodziną. Kiedy wróciłem, zdałem sobie sprawą jak dobrze być z własną rodziną.

Kiedy pracuję nad swoim albumem zazwyczaj mieszkam w studiu i, dzięki Bogu, kafeteria YG ma bardzo dobre jedzenie, dokładnie jak domowa kuchnia mojej mamy, ale kiedy tylko mam chwilę czasu, wracam na obiad domu.

star7

Gdy 10 lat temu po raz pierwszy spotkałem szefa YG był on bardziej surowy i szczędził słów pochwały.

Jeśli zbliżysz się do YG, przekonasz się, że jest on bardzo zabawny. Lubi żartować i wygłupiać się. Nie tylko tworzy lepszą atmosferę niż inne wytwórnie, ale także służy męskimi poradami.

star8

Kiedy skończyłem 20 lat i stałem się pełnoletni, od czasu do czasu wychodziłem z szefem na piwo i dzięki temu staliśmy się sobie bardzo bliscy.

Myślę, że Seungri i Daesung wciąż się go trochę boją.

Kocham program Infinity Challenge. Przez 7-8 lat obejrzałem każdy odcinek.

Powiedziałem YG, że chciałbym wystąpić w Infinity Challenge i kilka razy mi się to udało. Jestem wielkim fanem tego programu. I dziękuję kolegom z Infinity Challenge za to, że też mnie lubią.

To program, w którym się zakochałem, bo oglądałem go przez długi czas. Trudno zorientować się, co w nim tak właściwie jest zabawnego, jeśli obejrzy się tylko jeden lub dwa odcinki. Ale po poznaniu charakteru prowadzących lubię ich jeszcze bardziej. Jeżeli kiedyś zabraknie Infinity Challenge, nie będę miał powodu, aby czekać na sobotę ^^.

star6

Fani sasaeng*, boję się, że może Wam się stać krzywda. Nigdy nie miałem fanów sasaeng, ale ostatnio kilku się pojawiło…

Problem z fanami sasaeng nie jest dla mnie jeszcze tak dotkliwy. Na początku nawet nie znałem tego stwierdzenia. Wyszukałem je w internecie. I pomyślałem, że zawsze znajdą się tacy ludzie… Ostatnio i mnie przybyło takich fanów… Zwłaszcza, gdy koncertujemy.

W innych krajach po naszych (Big Bang) koncertach, fani, którzy na ogół nie mają okazji nas zobaczyć, często nas śledzą.

Wiem, że to wynika z ich miłości, ale naprawdę boję się, że wydarzy się jakiś wypadek samochodowy albo coś w tym stylu. Zdarzają się bardzo niebezpieczne momenty. Z racji tego, iż to bardzo niebezpiecznie zarówno dla fanów jak i kierowców, dobrze by było, gdybyśmy mogli nad tym zapanować.

Nawet po tym koncercie było wiele momentów, które mogły się skończyć groźnym wypadkiem i to było naprawdę straszne.

Oczywiście, mam znacznie więcej wspaniałych fanów, którzy w moim imieniu przeznaczają worki ryżu na cele charytatywne. To sprawia, że jestem naprawdę dumny i szczęśliwy.

star4

Za każdym razem, gdy patrzę na moich fanów, jestem im wdzięczny i postanawiam pracować jeszcze ciężej.

Dziękuję, że przeczytaliście ten długi monolog!!! Postaram się być milszy. Do zobaczenia^^.

star9

Dziękuję, że czytaliście „Star Column”! 

_____________________________

*Fani sasaeng – „fani”, którzy śledzą życie prywatne gwiazdy, chodzą za gwiazdą, prześladują ją i obserwują każdy jej ruch. 

cr: bbupdates

Skomentuj

