Aktualizacje Twittera/Instagramu G-Dragona [Zdjęcia]

wotang

Podpis: Z Wu-Tang Clan się nie zadziera.

sin

Tekst z obrazka: Nienawidzi grzechu. Kocha grzesznika.

Podpis: Jestem grzesznikiem, który najprawdopodobniej zgrzeszy jeszcze raz. Panie wybacz mi. 

dangling

Podpis: Zwisam, zwisam, zwisam, zwisam. 

come-on-ri

Podpis: Seungri, chodźmy. 

cr: bbupdates

komentarzy 5 to “Aktualizacje Twittera/Instagramu G-Dragona [Zdjęcia]”

  1. Te 2 ostatnie… PADŁAM <3 Aigoo, jaki dzieciak słodki ^.^

  2. carlayn Says:

    „Seungri, chodźmy.” mnie rozwaliło ;d

  3. Haha te 2 ostatnie najlepsze. :-)

  4. 3 zdjęcie. Padłam i nie wstaje. XDDDD

Skomentuj

