Teledysk do MichiGO G-Dragona! [Video]

cr: BIGBANG@YT

komentarzy 7 to “Teledysk do MichiGO G-Dragona! [Video]”

  1. REWELACJA, DAEBAK!!! Jak oglądałam mv to siłą się powstrzymywałam żeby nie wrzasnąć. Z radości.:D
    Pasuje do niego fryzurka ‚grzybek’:D

  2. kumikoisvip Says:

    Teledysk mocno i pozytywnie zakręcony.
    Momentami nie mogłam wytrzymać i wybuchłam śmiechem. ;D
    Bardzo udany teledysk jednym słowem ;)
    Oby było więcej takich zakręconych.

  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… Nareszcie! Całe szczęście, że jak dodali to akurat byłam na ich profilu na yt. W każdej fryzurze w teledysku wygląda extra. Ale chyba w irokezie w tej piosence pasuje mu najbardziej. Szczerze to uwielbiam go w każdej odsłonie. W każdej wygląda cudnie. Podziwiam go. Ma super muze, super teledyski, jest boski i wgl.

  4. Pozytywnie kopnięty8D
    Kocham kocham takie porąbane teledyski8D
    GD to po prostu krejzol i mistrz;P
    JESTEM NA BARDZO TAK TAK!8d

  5. pomieszanie z poplątaniem, włosy, stopy, ciuchy, wszystko, w stylu GD i wszystko michi!:)

  6. Teledysk świetny.
    On jest boski. <33
    Uwielbiam jego ostatnie teledyski GD.
    Ostatnio ciągle mnie zaskakuje.
    Jemu nawet fryzura na grzybka pasuje. <333

  7. Szalony teledysk i boski GD to cudowne połączenie <3

Skomentuj

