Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]

seung2

seung-1  seung3

Pekin w Chinach!!! Przybyłem tutaj jako gość podczas światowej trasy GD. GD nabawił się kontuzji podczas koncertu w Osace, ale wygląda dobrze, więc nie martwcie się ^^. Jestem taki podekscytowany; minęło trochę czasu odkąd ostatni raz byłem na scenie! Bawmy się!!! (≧∇≦) LOLOL! Pragnę zaśpiewać niedługo piosenkę po japońsku. To ja w garniturze i pod krawatem. Podczas show GD jest gorąco, więc postaram się jeszcze bardziej! Kibicujcie nam*!!!

_______________

*Albo „rozchmurzcie się” – nie jestem pewna, w jakim kontekście zostało użyte określenie „cheer up”.

cr: @partnervi + @LueKim + bbupdates
Skomentuj

