Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]

21

Czy ktoś w Kioto czyta właśnie ten pamiętnik??? Jestem teraz w Kioto!!! Tak tu ładnie!!! Jestem w miejscu, które chciałem odwiedzić! Jestem taki podekscytowany!

Dziś rano na lotnisku Gimpo w Korei wylałem kawę na swoje białe spodnie. Dlatego byłem przybity, ale humor mi się poprawił, bo jestem w Kioto! Dziękuję!

Pojawiłem się w szóstym „Catherine Show”! Atmosfera była dobra! *¥(^o^)/*

11

Dobra robota! To był ubaw ^^ Wcześniej w programie pojawił się Daesung, ale tym razem był to VI!!! Proszę, oczekujcie go! Będzie wyemitowany 28 maja ^^. Kioto jest najlepsze! Papa!

cr: @partnervi + @ShrimpLJY + bbupdates

Skomentuj

