Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacje [News]

vi_diary_130515

Dzisiaj zastąpiłem Kyari Pamyu Pamyu w roli prowadzącego dwugodzinnego programu „Space Shower Area Show” w telewizji SSTV. 

Zmęczyło mnie to dwugodzinne mówienie… I byłem bardzo zdenerwowany, bo program był nadawany na żywo!

Ale dobrze się bawiłem! Znowu przekonałem się o sympatii Kyari* i JJ!

Fajnie by było, gdybyście zaprosili mnie jeszcze raz!

Wiecie, dzisiaj jest dzień nauczyciela w Korei! To czas na wyrażenie swojej wdzięczności ludziom, którzy się nami opiekowali i uczyli różnych rzeczy, choć w gruncie rzeczy nie byli naszymi nauczycielami.

Ale wydaje mi się, że w Japonii nie ma takiego święta. Dziwne, prawda? Haha.

Muszę podziękować Sanmie san!

Dziękuję Ci mentorze!

Dobra, idę spać!

Pa pa.

_______________________________

* Seungri najprawdopodobniej popełnił błąd, gdyż Kyari była nieobecna podczas nagrań. Zapewne chodziło mu o Gyari.

vi_diary_130517

Dzisiaj miałem nagrania w terenie dla “はまちゃんが”!^ ^

Chociaż nie mogę zdradzić Wam szczegółów, spędziłem wspaniale czas w dzielnicy Harajuku i Shibuya.

I chociaż już dawno nie widziałem Hamady z DOWNTOWN, jest on bardzo miły T_T Jak starszy brat. Dużo rozmawialiśmy o tym, kiedy przyjechałem do Japonii albo co robią inni członkowie zespołu. Jestem naprawdę szczęśliwy!!

To był mój pierwszy program z Kimurą-san! Wiele osób uważa, że on jest przerażający, ale ja naprawdę go lubię! Czuję się przy nim bezpiecznie. Uważam, że jest on bardzo charyzmatyczny!! ^_^

Następni są Serina-san i Kojima-san! Specjalnością Seriny-san jest jej głos! Bardzo słodki! Chociaż spotkałem ją po raz pierwszy ^ ^ aż do końca programu miała uśmiech na twarzy! Jest wspaniała!!

Choć ja i Kojima-san byliśmy jedynymi gośćmi, była bardzo wesoła i pełna energii. Myślę, że wszyscy faceci będą się w niej kochać!

Poszedłem dzisiaj do Harajuku i Shibuyi – nie byłem tam od bardzo dawna! I naprawdę świetnie się bawiłem ze wszystkimi. Co mam zrobić?! Naprawdę spędzam świetnie czas podczas pracy w Japonii!!!! T__T

Powoli myślę o tym, żeby nie wracać do Korei…Więc! Do zobaczenia wkrótce! Oh! Nie zapomnijcie oglądać “はまちゃんが”! ^__^

vi_diary_130519

Dzisiaj miałem nagrania do programu M-ON TV. Miałem ubraną białą koszulkę~

To specjalny program! Fani będą bardzo zadowoleni podczas oglądania!

Oh, pada deszcz! Bądźcie ostrożni, żeby się nie przeziębić!! ^ ^

Dobra robota (^^)/

vi_diary_130519_2

Cr: bbupdates

Komentarze 2 to “Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacje [News]”

  1. „Wiecie, dzisiaj jest dzień nauczyciela w Korei! To czas na wyrażenie swojej wdzięczności ludziom, którzy się nami opiekowali i uczyli różnych rzeczy,” taaa jasne no chyba w Korei…u mnie to nauczyciele się znęcają psychicznie nad uczniami

  2. Może to zależy od nauczyciela. Ja znam trzech ,którzy są naprawdę w porządku. :) Niestety tylko trzech.

Skomentuj

