Taeyang dla japońskiego magazynu Dance Style Kids  [Wywiad]

Taniec jest dla mnie największym szczęściem.

trans1

Po pierwsze, powiedz mi jak się czujesz jako tegoroczny bohater JSDA? 

Jestem bardzo, ale to baaardzo szczęśliwy!

Co myślisz o teście Street Dance?

Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Wiesz przecież jak trudno jest utrzymać się z samego tańca nie tylko w Japonii, ale i na całym świecie (bo taniec nie przynosi pieniędzy). I tylko ludzie, którzy tańczą bardzo bardzo dobrze mogą pracować w tej branży. Więc myślę, że taki test to doskonały pomysł.

Czy był taki moment, kiedy zauważyłeś różnice w kulturze tańca w Japonii i Korei?

Myślę, że Japończycy są bliżej tańca niż Koreańczycy. Na ulicach można zobaczyć tańczących ludzi, a wśród nich małe dzieci.  Słyszałem, że w szkołach jest taki przedmiot jak nauka tańca. Myślę, że to doskonały sposób na to, by zaakceptować taniec jako część naszego życia. Osobiście miałem okazję uczyć się tańca w Japonii, i pamiętam te uśmiechnięte grupki dzieci, które przychodziły na zajęcia.

Skąd wzięło się u Ciebie zainteresowanie tańcem i śpiewem?

Kiedy byłem młody Michael Jackson przyjechał do Korei. Zobaczyłem go i pomyślałem chcę być taki jak on. Tańca zacząłem się uczyć odkąd skończyłem 13 lat, a gdy tylko osiągnąłem wysoki poziom zacząłem śpiewać.

Jaki jest największy urok tańca? 

Taniec sprawia, że czuję się dobrze. Kiedy tańczę zapominam o sobie. Tak. Zapominam o sobie! Dla mnie taniec jest największym szczęściem…

Daj jakieś rady dla czytelników, którzy tak jak Ty chcą zostać popularnymi artystami. 

Nigdy nie pomyśłem, że jestem najlepszy w swojej branży. Śpiewam i tańczę, bo kocham to robić… Kiedy byłem uczniem, nawet nie stojąc na scenie, byłem szczęśliwy, gdy mogłem śpiewać i tańczyć. Myslę, że dopóki taniec i śpiew przynoszą ci satysfakcję, nie ważne jest czy jesteś najlepszy w branży. 

tans2

cr: bbupdates

Skomentuj

