Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]

diary1

Żar w Twoim sercu nigdy nie traci wysokiej temperatury. Jestem w Tajlandii. Jestem tutaj ponownie jako gość podczas koncertu GD hyunga.

Dzięki liderowi mogłem wybrać się do Tajlandii po raz pierwszy od dłuższego czasu. Dziękuję, Jiyong Hy~ong! Hahaha! Pamiętam ostatnie Święta, które spędziłem w Talandii. Dobrze się bawiłem ^^. Myślę, że wszyscy, którzy to czytacie, już o tym wiecie!

diary3

Naprawdę dobrze się bawiłem w Talandii po tak długim czasie! Było bardzo gorąco! Latem jest tutaj jeszcze goręcej! Ale naprawdę kocham tajskich fanów, a oni nam tak zawzięcie kibicują! GD i mnie! Dziękuję, Tajlandio!

Mam kilkoro przyjaciół w Tajlandii. Są mili i wyjątkowi. Naprawdę cenię związki z innymi ludźmi. Myślę, że Tajlandia jest gorąca, ponieważ serca wszystkich płoną żarem. Jak gorące jest moje serce…? Czasem sprawiam, że wszyscy stają się oziębli~ z powodu moich kiepskich żartów, więc może moje serce nie jest aż takie gorące… Haha, zabawne?

diay2

GD powiedział: „Hej! Jesteś bardziej podekscytowany niż występem BIG BANG?” Tak. Racja. To ja, haha…

cr: @BIGBANGGisVIP + @Partnervi + bbupdates

 

Jedna odpowiedź to “Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacja [News]”

  1. Kocham ich relacje i to jak GD nie może dłużej być sam bez swoich członków:)

Skomentuj

