Daesung i Taeyang kontynuują promocję w Japonii [News]

dt

Taeyang i Daesung kontynuują intensywną promocję na japońskiej scenie muzycznej.

Daesung, który w Japonii występuję pod pseudonimem D-LITE, dołączy do THE MUSIC DAY LIVE prezentowanego przez ZERO, specjalnego festiwalu muzycznego celebrującego 60. rocznicę powstania kanału Nihon TV.

Festiwal ten odbędzie się w Makuhari Messe’s Exhibition Hall 4 to 6 w Chibie, i wystąpią takie gwiazdy jak Ayaka, Angela Aki, Suga Shikao, Sukima Switch, flumpool, Miyazawa Kazufumi z The Boom oraz MINMI.

W zeszłym tygodniu, Taeyang, znany również pod pseudonimem SOL, ogłosił, że wystąpi podczas letniego festiwalu A-Nation wraz z VERBAL’em z japońskiego zespołu m-flo.

Podczas festiwalu wystąpią także m-flo, CREAM, Matt Cab, Kato Miliyah, MINMI, J Soul Brothers oraz YOSHIKA

W międzyczasie, teledysk do piosenki Big Bang Fantastic Baby został nominowany do tytułu Najlepszego Teledysku Tanecznego na nadchodzącym rozdaniu nagród MTV Video Music Awards Japan 2013, które odbędzie się już w przyszłą sobotę.

cr:bbupdates

Komentarzy 7 to “Daesung i Taeyang kontynuują promocję w Japonii [News]”

  1. Brakuję mi całego BIG BANG…
    Chciałbym żeby było jak dawniej całe BB, a nie trochę w Japonii kto inny jara się Ameryką…
    wiem, że to dla nich lepiej bo stają się bardziej rozpoznawalni, ale jednak jest mi z tego powodu ciężko…

    • Pomyśl też że to nie są już dzieci po drugie Big Bang to jednak już bardziej poważniejszy boys band… .. możesz tak myśleć o tych innych grupach…. o nich to trochę by było dziwne.

      • no wiem, że to nie są dzieci…tyle że każdy zespół powinien trzymać się razem, BB powoli może nie dostrzegają jeszcze tego, ale powoli się od siebie oddalają (nie mam na myśli GD i Taeyanga) ja śledzę ich już długo z przyjaciółką i mamy podobne zdanie co do tego, ale każdy myśli co innego, a ja nie będę komuś mieszać. Niektóre zespoły(a znam takie) mimo iż są poważniejszym zespołem, trzymają się wciąż razem i jest o nich głośno. A wiadomo hasło „zespół” to jedność.

        • wiesz.. ja też długo bo aż 6 lat.. .
          Oni mają prawo też sami siebie promować. Przecież się nie rozdzielili dalej są Big Bangiem. Tylko teraz promują samych siebie. Co tu do narzekania.. nie rozumiem?
          Też wolałabym ich zobaczyć razem ale nie narzekam na to.

  2. Nie no spoko. Ja wiem o tym, że każdy chce z nich pokazać się też samemu tylko po prostu źle mi jest z tym, że nie są razem i tyle.
    I nie narzekam, bo wiem, że mimo wszystko są na szczęście zespołem.

  3. I nie mam zamiaru z nikim się o takie rzeczy sprzeczać bo to nie ma sensu, my fani powinniśmy się wpierać;)
    po prostu każdy ma swoje zdanie.

Skomentuj

