Pies Taeyanga, Boss, zmarł [News]

pic

Pies Taeyanga, Boss, zdechł po skomplikowanym zabiegu.

10 czerwca, Taeyang napisał na swoim Twitterze 2008.07.15-2013.06.10 [BOSS], ujawniając fanom, że jego ukochany piesek zdechł.

Później dopisał, Żegnaj Boss. Ostatnie pięć lat było wspaniałe. Dziękuję  i przepraszam, oraz Dzisiaj straciłem swoje dziecko. Na zawsze pozostanie w moim sercu.

Podziękował także weterynarzom, którzy do końca opiekowali się Bossem.

tweets

Brat Taeyanga, Dong Hyeon Bae, także napisał na swoim Twitterze Boss…żegnaj…Nigdy cię nie zapomnę…Ty nie zapomnij o mnie i spoczywaj w pokoju. Przez ostatnie pięć lat byłem dzięki tobie bardzo szczęśliwy. Dziękuję. Przepraszam, że o twojej chorobie dowiedziałem się tak późno.. Przepraszam, że nie byłem w stanie dobrze cię traktować…Biegaj sobie tam ile tylko zechcesz.. Chciałem iść z Tobą nad rzekę Han. Kocham cię Boss. Tęsknie za tobą.

5 czerwca, Taeyang poinformował fanów, że Boss przeszedł operację usuwającą przepuklinę dysku.

cr: bbupdates

komentarzy 8 to “Pies Taeyanga, Boss, zmarł [News]”

  1. Biedny Tae co on musi przeżywać. Ja również będę tęskniła za Bossem. No cóż, czasem los płata nam takie figle. Takie życie, niestety. Trzeba z tym jakoś żyć. Niech Boss spoczywa w pokoju. T.T

  2. Biedny TaeYang :( Współczuję mu serdecznie… :C

  3. byunoki Says:

    Tak bardzo mi go szkoda… Biedny piesek :( Mam nadzieje, ze Taeyang da jakos rade!

  4. Szkoda, naprawdę zrobiło mi się bardzo smutno z tego powodu…
    Współczuję Tae z całego serca…

  5. aya060597 Says:

    Po przeczytaniu słów Dong Hyeon Bae naprawdę się wzruszyłam :C Biedny Boss ;( Mam nadzieje że Taeyang jakoś sobie poradzi bez niego chociaż wiem że będzie mu ciężko bo Boss zawsze był przy nim :) Spoczywaj w pokoju Boss.

  6. Współczuję i to bardzo , było widać że jest mocno związany z nim.Za każdym razem gdy ich razem widziałam , Taeyang miał taki ciepły i troskliwy uśmiech. Szczerze gdyby mój pies zdechł i to jeszcze przedwcześnie załamałabym się.Stracić swojego przyjaciela jest bardzo trudne. ………..aż mi się na płacz zebrało ……….kończę ;)
    Mam nadzieję że trafi teraz w jeszcze lepsze miejsce i będzie szczęśliwy ^ ^

  7. Boss był taki uroczy. Aż przykro ;c Tae na pewno bardzo to przeżył.

    [*]

  8. Przykro mi, że taki uroczy i zabawny piesek zdechł. To prawdziwa tragedia. Szczerze i z całego serca współczuje Tae takiej straty. :(

Skomentuj

