Daesung obiecał, że będzie śpiewał jeszcze przez pięćdziesiąt lat [News]

dae-official4

18 czerwca podczas finałowego koncertu w Yokohamie z japońskiej trasy Daesunga piosenkarz przysiągł, że będzie śpiewał przez następne pięćdziesiąt lat.

Daesung, który w Japonii promuje się po pseudonimem scenicznym D-Lite, odbywał trasę koncertową składającą się na dwadzieścia miast, m.in. Niigata, Aomori, Hokkaido, Miyagi, Kagawa, Okayama, Hiroshima, Nagasaki oraz Saga. Łącznie jego występy obejrzało 100 tys. fanów.

Z okazji finałowego koncertu Daesung wystąpił z przedstawieniem trwającym trzy godziny i dwadzieścia minut, wykonując takie piosenki, jak Utautai No Ballad, Hi No Ataru Sakamichi, Zenryoku Shounen, Joyful, Wings, Baby Don′t Cry i inne.

Podczas show powiedział: Kiedy przygotowywałem album w roku poprzednim i trasę koncertową w tym roku, bardzo się martwiłem, ale teraz jestem szczęśliwy, że mogę dla Was śpiewać. Zawsze jestem tak bardzo wdzięczny, że nie wiem, jak ubrać to w słowa. Mam nadzieję, że za dziesięć, dwadzieścia trzydzieści, a nawet pięćdziesiąt lat, będziemy mogli wspomnieć ten moment. Będę śpiewał przed moimi fanami nawet wtedy.

(…)

cr: @enewsworld + bbupdates

Jedna odpowiedź to “Daesung obiecał, że będzie śpiewał jeszcze przez pięćdziesiąt lat [News]”

  1. No ja myślę, że tak będzie8D

Skomentuj

