Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacje [News]

03.06.2013

Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy pamiętnika Seung-chana *¥(^o^)/*

Piszę go od ostatniej solowej promocji w Japonii. Miło Was wszystkich wspominam i myślę, że ten pamiętnik jest niczym wyjątkowe miejsce! Dlatego przygotowałem prezent, aby okazać moją wdzięczność. Proszę, weźcie udział w wydarzeniu związanym z pierwszą rocznicą *¥(^o^)/* Aby dowiedzieć się szczegółów, zajrzyjcie na BIGBANG World!

(Adnotacja: Wydarzenie polega na tym, że japońskie VIPy muszą zrobić sobie zdjęcie z ulubionym wpisem z pamiętnika Seun-chana. Nagrody: pierwsze miejsce – list od Seungriego oraz płyta z autografami całego Big Bang, drugie miejsce – 5 podpisanych polaroidów, trzecie miejsce – 10 płyt z autografami.)

cr: @partnervi + @ShrimpLJY + bbupdates

+++

13.06.2013

“Nie ma sensu brać sobie tego do serca”.

Myślałem ostatnio nad tym stwierdzeniem. Ludzkie egzystencje oparte są na autorefleksji. Wszyscy mamy swoje zmartwienia i trudności. Ze względu na nasze nieustające myślenie, niepokój w naszych umysłach musi przerodzić się w stres. A stres, prędzej czy później, wpłynie negatywnie na nasze zdrowie psychiczne.

Odbyłem ostatnio małą rozmowę s profesorem psychologii i poradził mi on, jak radzić sobie ze stresem. Podobno najlepszą metodą redukowania stresu jest usprawiedliwianie siebie. Profesor powiedział mi, że ekstremalne samo-usprawiedliwianie się może mieć negatywny efekt na krytyczne myślenie danej osoby, ale może to być bardzo efektywne, jeśli wiemy, jak rozsądnie z tego korzystać.

Jeśli teraz czujesz, że przytłacza Cię niepokój, powinieneś spróbować zracjonalizować się, mówiąc sobie, że zbyt drugie rozmyślanie na czymś jest raczej bezsensowne. Bardziej efektywnym sposobem na radzenie sobie ze zmartwieniami jest po prostu odpuszczenie sobie i zachowanie czystego umysłu.

Jeśli wszyscy będziemy tak postępować, może nie będziemy czuć takiej presji i stresu, tak jak wtedy, gdy bierzemy sobie wszystko do serca. Szczerze mówiąc, tak właśnie uważam… Hehehehehe ^^.

Raz jeszcze, wszyscy dzisiaj ciężko pracowali! Dziś wieczorem możecie mnie zobaczyć jako gościa w „Smartphone Police”. Proszę, wyczekujcie tego wszyscy! ^^

cr: panda-zzzz + bbupdates

+++

16.06.2013 Birdie Chance*

vi_diary_130615

Dzisiaj udałem się z rodzicami, aby pograć w golfa!

Mój tata był pro-golfistą! Był całkiem sławny, kiedy się urodziłem! Hahaha.

vi_diary_130615_2

Właściwie, kiedy byłem mały, mój tata chciał, abym został golfistą. Tak właściwie to grałem w golfa do czasu pójścia do gimnazjum! No, ale w rezultacie zostałem artystą, ponieważ kocham tańczyć! Hahahaha.

Ale mimo tego, wciąż potrafię grać w golfa, więc dzisiaj wstałem wcześnie, żeby się zabawić! Dobrze się bawiłem, rozmawiając o różnych rzeczach z rodzicami, a zarazem ciesząc się piękną scenerią ^^.

vi_diary_130615_3

Minęło nieco czasu odkąd grałem w golfa. Czuję, że moje umiejętności się pogorszyły. Ale! Dałem z siebie wszystko!

W rezultacie trafiłem 18 dołków Birdie Chance! Jestem ptaszkiem, jeśli to potrafię *\(^o^)/*

Jak mój dzisiejszy wynik??? ^^

Dobranoc!

___________________

*Birdie Chance – nazwa organizacji golfiarskiej; z ang. birdie= ptaszek, chance = szansa/przypadek/ryzyko

cr: @acetory + @0401rurutic + bbupdates

+++

21.06.2013

seung-update1

Jestem teraz w Japonii ^^. Przyleciałem dzisiaj rano ze względu na Karakuri TV! Dzięki Sanma-sanowi Karakuri TV to świetna zabawa dla mnie i moich fanów. Myślę, że po udanych, wesołych zdjęciach, mogę się wyspać.

W Japonii pada. Najwyraźniej zaczyna się sezon deszczowy. Słyszałem, że nadchodzi burza… Szum deszczu mnie relaksuje. Co powiecie na to, że wszyscy zaśniemy przy akompaniamencie deszczu? Proszę, wyczekujcie Karakuri TV!

seung-update2

cr: @powervictory12 + @partnervi + @BIGBANGGisVIP + bbupdates

Jedna odpowiedź to “Z pamiętnika Seung-chana – aktualizacje [News]”

  1. Zazdroszczę japońskim VIPom, że mogą wziąć udział w wydarzeniu z takimi nagrodami. :)

Skomentuj

