Big Bang w sklepach Cropp? [News]

IMG_0109_1

Jedna z naszych czytelniczek, Agata, donosi, że w sieci sklepów Cropp Town można usłyszeć piosenkę Big Bang, Bad Boy, a nawet zobaczyć teledysk! Jazda na zakupy ;-).

komentarzy 6 to “Big Bang w sklepach Cropp? [News]”

  1. O RANY! MUSZĘ SIĘ TAN WYBRAĆ, MAM NADZIEJĘ ŻE TEŻ USŁYSZĘ!! JEJUUU <3

  2. wow Bad Boy? dobry wybór8D

  3. No proszę chłopaki coraz popularniejsi :D Cieszy mnie, że to akurat Bad Boy,a nie Fantastic Baby ^^

  4. O matko! :D Zadzieram kiece i lece. xD Może też ją usłyszę. ^^

  5. K-pop coraz bardziej popularny. Raz gdy byłam na zakupach w H&M to leciało 2NE1 – I Love You :)

  6. Ja , kiedy byłam w Cubusie , słyszałam Lee Hi – 1 , 2 , 3 , 4 :D

Skomentuj

