Z pamiętnika Seung-chana [News]

seungri-mayj

seungri-mayj2

Dostałem zaproszenie z Sakigake, ażeby kontynuować swoją pracę reportera, także wróciłem do Japonii! Czy to już rok? Minęło sporo czasu od momentu, kiedy ostatni raz widziałem kadrę programu, więc spotkanie ich naprawdę mnie ucieszyło!

Dzięki Sakigake mogę ponownie  wszystkich spotkać! Dzisiejszym gościem jest obecnie najpopularniejsza japońska artystka, May J! Pięknie śpiewa i jest taka miła! Tak się składa, że ja i May J nieźle się dogadujemy. Zbliżyliśmy się do siebie! (śmiech)

  Żeby sie dowiedzieć, co mam na myśli, obejrzyjcie pierwszy odcinek!^^

(…)

credits: bigbangupdates
Skomentuj

