Aktualizacje Facebooka/Twittera/Instagramu Seungriego [Zdjęcia]

seungri-facebook2

Wpis: Drugi mini album Seungriego „LET’S TALK ABOUT LOVE”. Przedstawię pierwszą piosenkę „LET’S TALK ABOUT LOVE”. Nie trudno było ustalić temat tego albumu. To piosenka o miłości, która sprawia, że jestem bliżej fanów i publiczności, i przez to chciałem uczynić album pełnym historii miłosnych. Mam 24 lata, to dobry moment, by trochę głębiej pomyśleć o miłości. Miłość…tak, miłość. Nie jestem pewny czy to była miłość, czy też nie, ale byłem szczęśliwy i smutny. Może to była miłość. Piosenkę wykonuje trzech wspaniałych facetów. Seungri, G-Dragon i Taeyang.

Kombinacja naszych imion jest w pewnym sensie bardzo niezręczna, ale nie można powiedzieć, że jest nieznana. Jesteśmy w tej samej grupie, ale każdy z nas ma co innego do zaoferowania… Każdy z nas przygotowuje się obecnie do swojego solowego albumu, więc często wpadamy na siebie w studio nagraniowym. Chciałem pracować z moimi hyungami. Na samą myśl o tym jestem podekscytowany! Ja stworzyłem własną część, a chłopaki swoje. Jiyong hyung napisał dobry rap, a Taeyang hyung stoi za muzyką w przejściu. To była super zabawa. Czuję się jakbym pracował z innymi artystami, nie z kolegami z zespołu. To tak jakbym ja rysował, a oni kolorowali. To piękna piosenka stworzona przez miłych ludzi więc jestem dość pewny siebie, a to sprawia, że ludzie wysokie oczekiwania wobec solowych albumów Taeyanga i G-Dragona, które zostaną wydane tuż po moim.

PS. Jiyongie hyung, Youngbae hyung, naprawdę Was kocham.

seungri-twitter-d6Wpis: D-6 할말있어요(Gotta Talk To U) 中 Czy wiesz, nikt o tym nie wie. Tylko ja i ty. My dwoje.

seungri-instagram1Wpis: Lee Seungri znany też jako VI z Big Bang drugi mini album ‚Let’s Talk About Love’ 8/19 Sprawdź swój iTunes #SeungRi,

cr: bbupdates

Skomentuj

