G-Dragon świętuje swoje urodziny z przyjaciółmi [Video/Zdjęcia]

gd-benballer gd-cl1 gd-cl2 gd-harrykim gdragon-birthday gd-u7ak gd-u7ak2

cr: bbupdates

Komentarzy 7 to “G-Dragon świętuje swoje urodziny z przyjaciółmi [Video/Zdjęcia]”

  1. Taaak, nasz Smok ma urodziny ^^
    Więc, JiYong oppa!
    Źyczę Ci, żebyś zawsze był sobą, spełniał swoje marzenia i nigdy się nie poddawał<3
    SAENGIL CHUKHA HAMNIDA~ <3
    :D

  2. Mimo ,że urodzinki miał 8 sierpnia… Wszystkiego najlepszego GD! Spełnienia najskrytszych marzeń i ciągłego rozwoju kariery w obecnym zawodzie. ;)

  3. Rany co za głupek ze mnie. Nie wiem jak to się stało, że pomyliłam daty. To chyba przez te wakacje… nie wiem nigdy jaki jest dzień miesiąca. ^^ ‚ T^T

  4. Ja się spóźniłam, ale i tak życzę GD spełnienia marzeń (robi to bardzo dobrze) kolorowego życia i zwariowanego, dożycia 150 lat. Po prostu kocham tego wariata! niech żyje i bedzie szczęsliwy z przyjaciółmi8D

  5. Moje spóźnione, a co tam! :D GD~ widać że było grubo xD

Skomentuj

