Teledysk do piosenki Gotta Talk To U Seungriego [Video]

cr: BB@YT

Komentarze 4 to “Teledysk do piosenki Gotta Talk To U Seungriego [Video]”

  1. dielzza Says:

    Końcówka średnio mi się podoba, ale ogólne wrażenie pozytywne :D Nie jest to coś schematycznego i tego spodziewałam się po Seung ri’m. <3

  2. Początek strasznie przypomina mi „That XX” Dragona. Nawet nie potrafię wytłumaczyć tego wrażenia. Tak jest i tyle.
    Z kolei jego styl (ubranie i fryzura oraz buty) kojarzą się ze stylem T.O.Pa. W głowie zapala mi się lampka „to już widziałaś”.
    Dodatkowo człowiek ma wrażenie, że jego głos został zwyczajnie podrasowany komputerowo. Nie wiem ile w tym prawdy – jest po prostu taki… sztuczny.
    Ale, żeby nie było, że jestem zła i wredna, i potrafię tylko krytykować, dodam coś miłego.
    Ri dobrze robi, starając się uczyć od swoich przyjaciół. Mimo, iż gust muzyczny mi się zmienił i obecnie raczej ich nie słucham, to potrafię docenić ich muzykę. Tylko czekam na ten moment, aż to wszystko co tworzy Ri, będzie całkowicie i w stu procentach prezentowało jego indywidualny styl.
    Piosenka jak dla mnie dobra. Nawet miło się jej słucha. Dzięki, Ri <3

  3. Dla mnie piosenka całkowicie trafiona w jego głos. Idealnie go oddaje. Poprawił się muzycznie i stylistycznie. Wyraził w nich siebie. Bardzo dojrzał, co można też zobaczyć w tym jak się wypowiada Głos także mu się zmienił na lepszy i też można to odczuć w wypowiedziach. Od razu mi się rzuciło w ucho. Bardzo naturalny i taki ah. Dobrze, że nie użyli podrasowań tak jak, w niektórych utworach wykonawców YG, najczęstszej przy piosenkach 2ne1. Chwała za nie użycie komputera i danie wykazać się Seungri i jego ciągle poprawiającego się głosu. Zupełnie przebił moje oczekiwania. Zauważyłam też, że schudł, był naprawdę zapracowany Ciesze się, że YG też docenił jego ciężką pracę i bardzo pozytywnie wyraził się o nim w wywiadzie. Oglądają i słuchając tą piosenkę, widziałam kolejną, prawdziwą i nierozłączną część Seungri. Zresztą, jestem pod wrażeniem wszystkich jego piosenek i są one tak oszałamiające i wspaniałe, że na pewno kupie jego album. Czekam tylko na teledyski do nich. Mam także nadzieję, że to nie jego ostatni album. Przydałby się jakiś taki wariacki i z odrobiną zabawy, to by oddało kolejną cześć jego. Chociaż jego piosenki You Hoooo!! i GG Be mają taką fajną nutę i jego głos tutaj, od razu jak ich słucham to kojarzy mi się właśnie taki Seungri co turla się na scenie, skacze w tą i tamtą i taki co robi słodkie buźki do kamer:) Więc pozytywnie. Mam nadzieję, że jego ciężka praca zostanie nagrodzona i zdobędzie parę nagród, wyróżnień a szczególnie zostanie w końcu doceniony, bo zasłużył na o wiele więcej niż dostawał dotychczas. Ogólnie to kocham Bigbang i nie byłoby dnia, żebym nie posłuchała ich muzyki, bo to ona jeszcze utrzymuję mnie w tym chorym świecie przy szczęściu i po wysłuchaniu piosenek Seungri, żadna z nich nie skojarzyła mi się z innymi ich utworami. To po prostu był, Seungri. Jeśli chodzi o ubrania to też całkowicie Seungri, już od tamtego albumu lubi garnitury, czarny, biały, szary, wyrafinowane ciuchy. Nie jak wariackie GD czy Topa, oni to potrafią się ubrać;p Tworzą takie zestawy, na które w życiu bym nie wpadła, i chyba też nie ubrała. To chyba dla tego, że zbyt bym się rzucała w oczy. Ogólnie ta piosenka podoba mi się bardziej od Michigo GD i nawet Wedding Dress Taeyanga. Zresztą Let’s talk about love także powala wiele…Jestem z niego bardzo dumna. Seungri, trafiłeś.

  4. Widząc jego ostatnią ciężką pracę na Galaxy Tour (trzeba przyznać, że dawał czadu), to spodziewałam się na prawdę dobrej płyty i właśnie to otrzymałam. W tej piosence jest 100% Seungriego. Idealnie dopasowana barwa głosu, elegancki sposób ubierania i ten klimat wypełniony męskością. Aż się jest dumnym z bycia VIP :D

Skomentuj

