Fragmenty z udziałem Big Bang z programu WIN [Video]

Tłumaczenie:

Taeyang: Okres stażu dla mnei i dla Jiyongiego był bardzo długi.

Daesung: Najtrudniejszą rzeczą dla stażysty jest to, że przyszłość jest niepewna.

Seungri: Szef Yang bardzo lubi takie okrutności.

T.O.P: Szef Yang jest osobą, która potrafi patrzeć na rzeczy obiektywnie.

G-Dragon: Kiedy byłem stażystą, nie wiedziałam jak poszczególne dnie miną. Czułem się jakbym stąpał po linie. B.I jest podobny do mnie. Ma słaby głos i pracował w tym przemyśle od dziecka. Pragnę osobiście go wspierać.

cr: bbupdates

Komentarze 2 to “Fragmenty z udziałem Big Bang z programu WIN [Video]”

  1. OCH I ACH CO JA SŁYSZAŁAM NA KOŃCU OCH I ACH <3

Skomentuj

