Kulisy teledysku Gotta Talk To You [News]

seungri-gotta-talk-to-u2

Nie był zwyczajnym celebrytą, ale piosenkarzem, dobrze wytrenowanym artystą oraz czystą, pełną pasji do muzyki młodością. Podczas trwających pięćdziesiąt jeden godzin zdjęć do teledysku Gotta Talk To U, nie potrafiłem znaleźć w nim ani jednej złej rzeczy. Jego oczy błyszczały, jak u małego chłopca, a w każdym wypowiadanym przez niego słowie czuć było czystą pasję. Rzeczy te pozostały w moich wspomnieniach.

Nic nie zrobiłem oprócz siedzenia cicho i obserwowania go, ale kiedy był w centrum zainteresowania, czułem się tak dumny, jakby był moim synem, a to pewnie dlatego, że byłem dumny z siebie samego, że znalazłem taki ukryty skarb jak Seungri. Już dawno temu Seungri zwrócił moją uwagę i był moją rodzącą się gwiazdą. Byłem pewien, że odniesie sukces. Na planie teledysku dokładnie przyglądałem się artyście i człowiekowi nazywającemu się Seungri. Kilka godzin później spotkałem go naprawdę, a on sprawił, że czułem się, jakbyśmy znali się dłużej niż dwa czy trzy lata. I był on o 150% bardziej dojrzały, niż zdaje się być w telewizji.

Konceptem teledysku do piosenki Gotta Talk To U było sfilmowanie wszystkich scen ze szkłem pomiędzy planem filmowym a kamerą. Dlatego czas nagraniowy był dłuższy. Ponieważ reżyser Han Samin jest perfekcjonistą, starał się sprawić, aby artysta, kamera i plan filmowy były idealne. Nawet jeśli pojawiał się pojedynczy błąd, zawodowcy decydowali się bez wahania nagrać tę część raz jeszcze. Ale Seungri prawie nie miał powtórek podczas zdjęć i nawet kiedy kamery były wyłączone, wspierał obsługę i nie opuszczał planu. Nawet członek obsługi, który rzadko udziela pochwał, był pod wrażeniem: Seungri nie jest celebrytą, on jest artystą.

seungri-gotta-talk-to-u-2

Pierwszą rzeczą, która przychodzi mi do głowy, kiedy myślę o drugim solowym mini-albumie Seungriego jest deszcz. Nawet w tym dniu, kiedy robiliśmy sesję zdjęciową na potrzeby okładki, cały czas było słonecznie, ale kiedy rozpoczęliśmy zdjęcia, zaczęło lać. Tak samo było z dniem, w którym nagrywaliśmy teledysk. W jednej chwili upalne słońce zmieniło się w bezlitosną ulewę. Drugiego dnia zdjęć, artysta czekał w przebieralni, a że plan zdjęciowy był daleko, przez tę szaloną pogodę cała obsługa starała się uratować fryzurę Seungriego, jego makijaż i strój.

Czymś, czego można upatrywać w teledysku Gotta Talk To U są stroje Seungriego. Jego zapierające dech garniturowe style ukazane w poszczególnych scenach wyglądają jakby wynikały bezpośrednio z DNA piosenkarza. Zauważyłem jaką subtelną zmysłowość stwarzają płynne ruchy w tych dopasowanych garniturach. Obsługa ciężko pracowała także nad fryzurą i make-upem, które wyglądałyby dobrze z perfekcyjnymi strojami Seungriego.

Teledysk był nagrywany zarówno w Korei, jak i w Japonii. Ponieważ Seungri napisał tekst samodzielnie, a także wyprodukował piosenkę, nie robił żadnych błędów podczas nagrywania scen lip-sync*. Nigdy nie wydawał się wyczerpany i zawsze kontrolował video samodzielnie. Wysuwał także własne sugestie. Widzieć go pracującego ciężko jak zawodowiec było imponujące. Mogłem poczuć jego prawdziwy szacunek wobec obsługi, która pracowała na potrzeby jego własnej piosenki. Tych rzeczy nie da się udawać. Mówi się, że nic nie może stać się prawdziwie pięknie bez szczerości. Jeśli to prawda, jedyne co miałoby sens, to to, że drugi solowy mini-album Seungriego, Let’s Talk About Love, powinien lśnić.

_______________________________

*Sceny w których nagrywany jest sam obraz, więc artysta musi poruszać ustami, tak jak w przypadku tzw. playbacku.

Artykuł stworzony został przez Naver, ale w tłumaczeniu nie ma wyjaśnienia, kto się w nim wypowiada. Zapisałam go w rodzaju męskim.

cr: bbupdates, Naver, bigbanggisvip

Komentarze 2 to “Kulisy teledysku Gotta Talk To You [News]”

  1. dielzza Says:

    Zgadzam się całkowicie, że Seungriemu świetnie pasuje garnitur. A teraz jestem dumna z niego, że wydał tak dobry mini album i z siebie, że jestem fanką tak wspaniałego artysty.

Skomentuj

