Wiadomość Seungriego do fanów na portalu Melon.com [Video]

Tłumaczenie:

Cześć, moja rodzino Melon. Z tej strony Seungri z Big Bang, który właśnie powrócił z drugim mini-albumem, Let’s Talk About Love. Tak, powróciłem z drugim mini-albumem pod tytułem Let’s Talk About Love. Krążek jest pełen historii miłosnych – od pierwszej do ostatniej. Pełen tanecznych, żywiołowych, a także lirycznych melodii. Myślę, że się Wam spodoba.

Jeśli chodzi o słuchanie tego albumu, mówiąc szczerze, nie jestem artystą, który tańczy aż tak intensywnie, więc nie wykonuję takich tańców zbyt dużo, ale ta choreografia dobrze pokazuje na scenie emocje związane z piosenką. Oglądając te występy, będziecie czuli się, jakbyście oglądali dramę.

Szczerze dziękuję Wam za ogladanie tego video. Przywitałem się z Wami, kochani, po dwóch latach i siedmiu miesiącach. Proszę, sprawdźcie poprzez moje piosenki, jak dorosłem i co mi siedzi w głowie. Mam teraz 24 lata i mogę mówić o miłości prawdziwie. Kochani, porozmawiajcie ze mną o miłości.

Mówił Seungri z Big Bang.

cr: @shrimpljy, Melon, Gilbakk

Jedna odpowiedź to “Wiadomość Seungriego do fanów na portalu Melon.com [Video]”

  1. Brawo Maknae, album jest naprawdę świetny!! :D
    Ach, jestem z niego taka dumna ^^
    SEUNGRI JEST TAKI.. UROCZY :3

Skomentuj

