Teledysk do piosenki Coup d’État* G-Dragona [Video]

Mówiąc szczerze, o piosence nie mam jeszcze zdania, muszę ją przetrawić, ale teledysk – cacko ;-).

_________________________

*coup d’État – z fr. zamach stanu

cr: BB@YT

Komentarzy 7 to “Teledysk do piosenki Coup d’État* G-Dragona [Video]”

  1. Jestem pod wrażeniem oryginalności Ji,uwielbiam tą jego inność :) Ale jedyne co mogę powiedzieć nie tyle po obejrzeniu co po przesłuchaniu utworu,że czuję się jakby to było takie wprowadzenie,podana przekąska przed czymś pożywniejszym ;D

  2. spodziewałam sie wielkiego Boom ale piosenka tak sobie a teledysk super

  3. Teledysk jaki i piosenka zaskoczyła mnie pozytywnie. Jestem nie tylko zachwycona i zakochana tą piosenką ale całym albumem. Jeżeli będę miała okazje z pewnością kupię ten album! ♥ Teledysk jest tak pełen symboli,że głowa mi wiruje. Jestem zaczarowana.. :D aż brakuje mi słów do opisania… Jak dla mnie comeback roku! ♥ Nie wiem czy jakikolwiek zespół będzie w stanie to przebić. Jiyong to geniusz!

  4. Masakra to okropne. G-Dragon!?

  5. xabecadlox Says:

    teledysk jak i piosenka zachęcają mnie do poszukania jakiegoś tłumaczenia. Nie wiem jakoś mi się wydaje że tym razem Smoczek dał nam coś bardziej dojrzałego niż ostatnio.

  6. teledysk robi na mnie wielki wrażenie. trzeba go bardzo dokładnie obejrzeć by wyłapać te wszystkie symbole i ich znaczenia. GD ostatnimi czasy ocierał się o artyzm, ale teraz to już jest 100% sztuka. moment rozrywania skóry oraz pękanie tego wielkie muru- wow. jednak by mieć pełny obraz, trzeba poszukać tłumaczenia. bardzo udany powrót ♥

  7. Jestem pod wrażeniem. Kiedy zobaczyłam mv pierwszy raz, odjęło mi mowę. Ogromne wyrazy szacunku dla JiYonga – nie zawiódł mnie, potrafię ten teledysk oglądać 3 razy dziennie, nie mieć dość i wciąż uwielbiać. Tylko on potrafi coś takiego<3 Cały album to naprawdę DIAMENT.<3

Skomentuj

