Nowa piosenka G-Dragona Window [Audio]

Zakochałam się od pierwszego przesłuchania! *0*

cr:teambigbang@soundcloud

Odpowiedzi: 8 to “Nowa piosenka G-Dragona Window [Audio]”

  1. tak po prostu wydaje piosenkę? przecież ledwo jego płyta znalazła się na półkach xD

  2. ja miałam odwrotnie po pierwszych sekundach samych dzięków utwór nie przypadł mi do gustu ale jak tylko Usłyszałam smoka to po prostu się zakochałam jego głos i podklad muzyczny cudo już się nie mogę doczekać jutra i całego albumu a tak w ogóle to będzie może ktoś tekst jego piosenek tłumaczył bo jak u nikogo innego tak u smoka ten tekst bardziej mnie interesuje niż nawet sama melodia czy klip :)

  3. Jak bardziej wolę podkład instrumentalny, nie komputerowy, to muszę przyznać, że głos Dragona robi swoje. Przyjemnie się go słucha.

  4. Szkoda,że tyle autotune jest w tym utworze,troszkę mi przeszkadza,chociaż i tak uważam,że kawałek jest zajebisty :) Jednak najbardziej kocham „Black” <3

  5. Matko, jego głos jest taki delikatny i łagodny *-* Kocham tą piosenkę.

Skomentuj

