Występy SeungRi i G-Dragona w Inkigayo! [Video]

Let’s Talk about love (+mała niespodzianka) i Gotta Talk To U:

Crooked:

Wygrana GD:

Jej… dopiero teraz wiem jak za nimi tęsknie :(

cr:bbupdates

Komentarze 4 to “Występy SeungRi i G-Dragona w Inkigayo! [Video]”

  1. DAEBAK!!!!!!!!!!!!!! dzisiaj scena należała do BB a tam cały program :P szkoda tylko że nie w pełnej paczce ale i tak się ucieszyłam że GD i TY wystąpili razem z VI ich wspólne wykonanie let’s talk about love dostało zupełnie innego wydźwięku genialnie ja zaśpiewali tylko małe ale co teyang miał na sobie i co to za blond włosy mu wystawały spod czapki aż się boje za to GD i VI wisienki na torcie jejku jaka szkoda że chłopaki rywalizują ze sobą Viciowi nagroda też się należy mógłby choć raz wygrać ale chyba ze smokiem nie ma szans za to nasz czerwony smok ten to jest istny żywioł on chyba się urodził na scenie czuje się tam jak ryba w wodzie i nie potrzeba mu za bardzo żadnych wyuczonych choreografii to on sam w sobie ja tworzy artysta w pełnej okazałości występ był bezbłędny a nagroda zasłużona :))))))))
    no i końcówka co by nie powiedzieć chłopaki są za sobą i cieszą się ze szczęście drugiego Viciu kochamy Cię i całe BB.

  2. Rewelacyjne występy, zasłużona nagroda, sama radość.:D Jestem taka dumna z nich że trzymają się razem cały czas.. Ale szczerze mało nie wrzasnęłam z radości jak usłyszałam Let’s Talk About Love, kompletne zaskoczenie spowodowane wystąpieniem YB, nieopisana radość wywołana perfekcją rapu GD i rozwalający swoją słodkością Panda…
    CZYSTA PERFEKCJA<3

  3. I W OGÓLE CZY JA DOBRZE WIDZIAŁAM, YOUNGBAE W BLONDZIE??? :D:D

Skomentuj

