Trailer filmu Alumni [Video]

NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!

cr:KoreanTrailers

Odpowiedzi: 8 to “Trailer filmu Alumni [Video]”

  1. AAAAA!!! Nie wierzę!!! Nawet nie wiem co mam pisać i mylą mi się klawisze. Zwiastun po prostu brak słów-chcę więcej! ^.^ Tabi…nie płacz…

  2. Widać, że się poprawił jako aktor! Ciężko pracuje i się opłaca :) Ogólnie to nie mogę się doczekać tego filmu!! Tabi wygląda na niektórych ujęciach na takie małe dziecko ;3

  3. w końcu coś wiadomo o filmie juz nie moge sie doczekac filmu

  4. wow ten trailer robi wrażenie TOP w końcu go zobaczymy w akcji :)) a widać że idzie mu coraz lepiej gra aktorska :)

  5. wooohoo! już się nie doczekam. Jestem na bank pewna, że TOP świetnie zagrał. Nie wiem, o co chodzi w zwiastunie, ale film będzie ciekawy! ;p I czekam wprawdzie niecierpliwie, ale czekam. xD

  6. Jej jej jej czo to będzie, ale mnie ciekawość zżera :D
    Tak, też zauważyłam że Tabi coraz lepiej sobie radzi :3

  7. Kiedy TOP zrobił taką smutną minę, to aż mi się chciało płakać T^T
    Ten film będzie na pewno wyjątkowy. :)

  8. Ciekawe gdzie to będzie można obejrzeć w tłumaczeniu.

Skomentuj

