Aktualizacja Twittera Seungriego [Zdjęcia]

seungri_follow1

Hej ludziska, śledźcie mnie na twitterze!!! Jeżeli osiągnę liczbę 900 tysięcy ludzi, odpowiem na pytania 10 osób!!!!

seungri_reply1

Fan: Oppa, naprawdę poszedłeś filmować?
Seungri: Oppa właśnie skończył~^

seungri_reply2Fan: Jak się czujesz?

SeungRi: W porządku, dziękuję, a ty?

seungri_reply3

Fan: Oppa jestem w ostatniej klasie liceum i jestem taka śpiąca. Co mam zrobić?
Seungri: Weź się w garść

seungri_reply4

Fan: Oppa, tęsknię za tobą
Seungri: Ja też. Tęsknię za koreańskimi VIPami. Wszystko z wami dobrze, prawda?

seungri_reply5

Fan: Oppa, co chcesz zjeść? Powiedz mi.
Kupię ci to kiedy będziesz w Korei.
Seungri: Tangsuyuk

seungri_reply6Fan: Seungri Oppa, jak minął Twój dzień? Dobrze? :) Tęsknię za Tobą tak bardzo. Proszę zrób spotkanie z fanami w Indonezji. Odpowiedx :”)

SeungRi: U mnie dobrze! Codzinnie ciężko pracuje!!! Wiesz co? Kocham swoją pracę kkkkkk LoL

seungri_reply10

Fan: Kupiłam twój album w Korei
Seungri: Kup też w Japonii !!!

seungri_reply7

Fan: Słucham twoich piosenek i pracuję ciężko każdego dnia.
Dziękuję za świetne piosenki!
Seungri: Album zostanie wydany w Japonii 10/9. Jak ich słuchasz? Chcę żebyś posłuchała japońskich wersji prawidłowo.

seungri_reply8

Fan: Mam załamanie psychiczne przez matematykę. Co zrobić?
Seungri: Odpocznij trochę i napij się kawy? Spotkajmy się w kawiarni
w Harajuku

seungri_reply9seungri_reply9_pic

Fan: Oppa! Widziałeś filmiki z Nyongtory na youtube??? Powinieneś je obejrzeć :)

SeungRi: Nie lubię tego….moja twarz…jest jak….daedu*

*Daedu = “duża głowa”

cr:bbupdates

Skomentuj

