Justin Bieber: „Myślę, że G-Dragon jest bardzo utalentowny” [Video]

Justin Bieber wspomniał o PSY i G-Dragonie w wywiadzie promującym jego koncert w Seulu

cr:bbupdates

Komentarzy 8 to “Justin Bieber: „Myślę, że G-Dragon jest bardzo utalentowny” [Video]”

  1. Myslę że G-Dragon jest bardziej utalentowany od ciebie ziooomm…-_- WTF wgl? xD

  2. JUSTIN, NAWET DO PIĘT SMOKOWI NIE DOSIĘGASZ, WIĘC WYJDŹ
    -;-
    I z całym szacunkiem, jak on może mówić o Smoku „MÓJ KOLEŚ”????
    Oj podpadł mi xD

  3. Ok…chyba żartujesz. Serio? W ogóle co to ma być?..
    „My boy”? Mam tylko nadzieję, że Smok nie nagra z nim singla…
    Nie chcę, żeby styl USA wkroczył całkowicie do Korei (w sumie i tak już tam jest), więc negatywnie odbieram tam Bibera…Ok, nie przepadam za nim…xD

  4. Ja myślę, że Bieber mówi tak, żeby podstępnie zjednać sobie chociaż część fanów G-dragona. Mam nadzieję, że nikt się na jego pułapkę nie nabierze. A poza tym, co on sobie myśli zwracając się w ten sposób do GD? Wkurza mnie >_<

  5. leci wazeliną….żeby go stamtąd nie wykopali mam nadzieję że Smok pokaże mu gdzie jego miejsce.

  6. „koreańska kultura jest niesamowita” heh, ciekawe co o niej wie.. zgadzam się, wazelina

  7. papipi23 Says:

    Jak GD umoczy palce we współpracy z tym małym g**wienkiem to strasznie sie rozczaruje…oby tak nisko nie upadł….

Skomentuj

