Remix utworu Bubble Butt Major Lazer z udziałem duetu GD&TOP [Audio]

Piosenka jest… uch, bardzo zachodnia. Ale muszę przyznać, że bardzo podoba mi się rap naszego bangowego duetu ;-).

cr: BANKKY KANOMWHAN@YT

Komentarze 4 to “Remix utworu Bubble Butt Major Lazer z udziałem duetu GD&TOP [Audio]”

  1. Szczerze mówiąc, też mnie na początku na kolana nie rzuciła, ale jak usłyszałam GD&TOP, to myślałam że wrzasnę :D Szkoda że ich tam tak mało, ale lepszy rydz niż nic, nawet w takiej niewielkiej partii miażdżą wszystkich<3 Tak, bardzo mi się podoba rap GD&TOP <3<3<3<3
    Bubble butt, bubble bubble bubble butt :P

  2. wooo, Bruno Mars i GD&TOP w jednej piosence :O mi się piosenka jako remix podoba, a rap chłopców był moim zdaniem długi. myślałam, że przy takiej ilości artystów dadzą im po dwa zdania. a tu taka miła niespodzianka :D

  3. Czy tylko ja nie potrafię tego przesłuchać tego do końca? Jak głosy Dragona i TOPa naprawdę mi się podobają, jak naprawdę kocham ich rap, jak bardzo kocham tych dwóch głuptasów, tak po prostu ta piosenka jest… beznadziejna.

  4. Kurczę jestem negatywnie nastawiona do mixu Amerykańskiego popu z Koreańskim…ale nie powiem, że mi się podoba – piosenka nie powala, ale może z czasem się przekonam. Rap chłopaków Ideolo~~ ^^

Skomentuj

