Aktualizacja Instagramu i Twittera G-Dragona [Zdjęcia/Video]

video-preview

Kliknij tutaj, żeby zobaczyć video G-Dragona
ZABAWAZABAWAZABAWA

flower2

Skończyłem nagrywanie~~~~

flowers

Kwiatowy image*

Ride-or-Die

RIDEORDIE**

* – można tłumaczyć jako obraz lub wizerunek

** – nawiązanie do tekstu piosenki R.O.D (Feat. Lydia Paek)

cr:bbupdates

Odpowiedzi: 3 to “Aktualizacja Instagramu i Twittera G-Dragona [Zdjęcia/Video]”

  1. Awwwww, uwielbiam tą jego „słodką” stronę (-:
    Nie mogę się doczekać mv!! :D
    Co lepsze, odkąd przesłuchałam Coup D’Etat, CODZIENNIE, dosłownie CODZIENNIE męczy mnie Who You! :D
    Nie ma dnia żeby mi ta piosenka po głowie nie chodziła :-)

  2. ajć jaki on jest cudowny, aż brak mi słów ;3

Skomentuj

