Daesung dla japońskiego magazynu ViVi [Wywiad]

daesung_vivi

VIVI:  Piosenka, którą odtworzyłeś (I LOVE YOU) jest tak bardzo popularna, że możemy ją nazwać reprezentacyjną japońską piosenką o miłości. Czy znałeś ją już przed przybyciem tutaj?

Daesung: Tak. Istnieje już koreańska wersja tej piosenki. Usłyszałem ją, gdy byłem w gimnazjum, i pomyślałem wtedy: To naprawdę dobry utwór. Tym razem jest to ścieżka dźwiękowa do dramy pt. I love you, a ja czuję się zaszczycony, mogąc zaśpiewać ją pod tym samym tytułem. Nagrywałem ją po usłyszeniu skrzypiec Taro Hakase – doświadczyłem tej mocy, przypomniałem sobie moje wrażenia, gdy słuchałem oryginalnej wersji i zaśpiewałem to, co poczułem.

VIVI: Naprawdę dostrzegam twoje ogromne zdolności wokalne i pasję/siłę, a ten dramatyczny teledysk jest tak miły, że moje serce zaczęło szybciej bić w czasie sceny pocałunku ♡.

Daesung: To była moje pierwsza w życiu scena pocałunku, więc byłem bardzo zdenerwowany. Przed kręceniem myłem zęby co 5 minut (śmiech), lecz atmosfera była miła i jestem bardzo zadowolony z efektu.

VIVI: Ta piosenka jest niezwykle intensywnym/namiętnym utworem o miłości, ale czy Ty kiedyś doświadczyłeś tego typu uczucia?

Daesung: Wczułem się w tą piosenkę, lecz nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem (śmiech). Oddałem się związkowi wcześniej, ale gdybym teraz z kimś się związał, nie sądzę bym mógł pogodzić to z pracą. Myślę, że praca obu stron jest ważna, a ja nie lubię ograniczeń.

VIVI: Dziewczyny wiedzą, że ograniczanie partnera nie jest w porządku, ale my się martwimy (śmiech). Jaka jest granica?

Daesung: To trudne… Lubię słuchać wszystkiego o czym mówi moja dziewczyna, więc jeśli powiedziałaby coś, co mogłoby wpłynąć na moją pracę, byłoby to kłopotliwe. Ale jeśli miałbym dziewczynę, chciałbym z nią spędzać przerwy. Chciałbym ofiarować jej swój czas.

VIVI: Taki idealny ♡. Więc jeśli miałbyś dziewczynę, jaki chciałbyś, aby miała styl?

Daesung: Nie chciałbym, żeby moja dziewczyna nosiła krótkie spódniczki, martwiłbym się (śmiech). Nie podobają mi się też ubrania odsłaniające brzuch. Lubię ciuchy jednoczęściowe. Lubię, gdy spódnica się kołysze, bo wygląda schludnie. I szczerze mówiąc, mam fetysz Achillesa (śmiech).  Uwielbiam chude i wyraźnie zarysowane ścięgna Achillesa. Oczywiście to nie jest tak, że pierwsze co robię, to patrzę na nogi, ale sprawdzam je, jeśli jest taka okazja (śmiech).

VIVI: To zaskakujące! Dlatego musimy pamiętać, że nasze nogi są oglądane (śmiech). Zatem w jaki sposób zbliżyłbyś się do swojej sympatii?

Daesung:  Nigdy nie przyznałem się do swojej sympatii. I nigdy nie byłem odważny. Staram się, ale nie chcę, żeby ona to zauważyła, bo jeśli spróbowałbym i nic z tego by nie wyszło, nie byłbym już zdolny się z nią spotkać. Mam małe oczy, więc jeśli spoglądam na moją sympatię, ona nie jest w stanie tego zauważyć (śmiech). Zatem udawałbym, że śpię i spoglądałbym na nią. To moja specjalna umiejętność (śmiech). Jednak następnym razem, gdy kogoś polubię, myślę że będę w stanie jej to wyznać, ponieważ wydoroślałem (śmiech).

VIVI: Poproszę o wiadomość dla czytelników VIVI!

Daesung: Byłem w VIVI już kilka razy i naprawdę kocham wszystkie ciekawe informacje, które można tutaj znaleźć. Podoba mi się to. Proszę, posłuchajcie I LOVE YOU i zacznijcie podążać za miłością!

Tłumaczenie: Laura

Jest to jedno z tłumaczeń próbnych, wykonanych w ramach naszego naboru. Dziękujemy :-)!

Odpowiedzi: 4 to “Daesung dla japońskiego magazynu ViVi [Wywiad]”

  1. Daesung, tak bardzo kochany <3 Nie można być słodszym, naprawdę.

  2. waaa.. super, dziękujęmy za tłumaczenie ^^

    • Cieszę się, że pojawił się ten artykuł :) Miałam wielką radochę kiedy go tu zobaczyłam XD Mam nadzieję, że będę mogła pomagać tu na stałę :)
      VIP 4EVER!

  3. Dobra robota, jestem wdzięczna <3
    Daesungah~

Skomentuj

