Taneczny występ TaeYanga z RINGA LINGA! [Video]

Spodziewałam się czegoś całkowicie innego, ale nie powiem, jestem raczej mile zaskoczona. TaeYang podoba mi się w każdym wydaniu – śpiewającym, rapującym i tańczącym (chroń nas tylko od jego szalonych fryzur!), dlatego piosenka wpasowała się w moje klimaty. Nie powiem, czuję te 3 grosze G-Dragona ;)

A Wam jak się podoba?

cr:BIGBANG@YT

Odpowiedzi: 10 to “Taneczny występ TaeYanga z RINGA LINGA! [Video]”

  1. Bardzo mi się podoba!! Ahh!!! Rewelacja!! I owszem, zgadzam się, że czuć złotą rękę Smoka, ale jako, że piosenki TaeYanga również nie są mi obojętne, jestem bardzo mile zaskoczona! :)

  2. Piosenka świetna. Warto było czekać :)

  3. Zaje****ta piosenka chociaż mi brakuję jego śpiewu r&b, ale rap też jest dobry, jeśli chodzi o taniec to zawsze dobrze tańczył i to udowodnił. Teraz czekamy na album albo MV?

  4. A ja mam dość mieszane uczucia.. Niby piosenka fajna ale jednak mnie nie powaliła. Niemniej trzymam kciuki za TaeYanga ;)

  5. Kocham tego wariata <3

  6. aya060597 Says:

    Piosenka po prostu zarąbista :D A co do tej choreografii to po prostu rewelacja ! Ich taniec jest tak niesamowity że po prostu brak mi słów *__* Nie mogę oderwać od tego oczu i po prostu gwałce replay XD

  7. Właśnie znalazłem odliczanie do pojawienia się Ringa Linga MV.
    Link: http://www.yg-life.com/archives/24148?lang=en

  8. Ta piosenka jest świetna!!!8D
    Nie chce mi w ogóle wyjść z głowy;p;p

  9. Jak dla mnie ta piosenka jest niesamowita :D Od razu wpadła mi w ucho ^^

Skomentuj

