Teledysk TaeYanga do piosenki RINGA LINGA [Video]

cr:bbupdates

Odpowiedzi: 3 to “Teledysk TaeYanga do piosenki RINGA LINGA [Video]”

  1. jakbym widziałam teledyski GD ,ale ogółem piosenka i teledysk super

  2. Od piosenki już się zdążyłam uzależnić, a i MV rewelacyjne ^^ Może i w stylu GD, ale wciąż czułam że to jest mv TaeYanga, uważam że naprawdę napracował się ^^

  3. Po pierwszym przesłuchaniu – nawet, nawet. Ale gdy dałam replay po raz chyba 5 nie mogłam skończyć! Singiel EPICKI!
    Zastrzeżenia mam jedynie do białych warkoczyków ale co tam – YB to YB i tyle xD
    Fajnie, że oprócz Smoka pojawili się również chłopaki z Team A i B ^^

Skomentuj

