YG Ent. opublikowała zapowiedź nowego singla T.O.P, DOOM DADA  [Zdjęcie]

top_doom_dada-800x1201Singiel ma wejść na rynek 15 listopada.

Wiedziałam, że nasz ChoomTop nie może nam dać nic normalnego, no po prostu wiedziałam!

cr:bbupdates

Odpowiedzi: 6 to “YG Ent. opublikowała zapowiedź nowego singla T.O.P, DOOM DADA  [Zdjęcie]”

  1. Hahahahah ja Wam mówię, ta piosenka będzie WYCHOOMIASTA~!! :D:D:D
    Już nie mogę się doczekać ^^

  2. Aż się przestraszyłam :D Kurczę nie wierzę, że w końcu wydaje coś nowego ^^

  3. moje modły wysłuchane:) w końcu sie doczekałam albumu TOPa to na pewno bedzie coś

  4. Jestem pewna, że nie zabraknie scen z Bingu Top :D

  5. Hahaha już sam plakat jest mega zaskakujący :D

Skomentuj

