Taeyang aktorem? [News]

rl21

11 listopada Taeyang spotkał się z prasą w kawiarni, gdzie podzielił się przemyśleniami na temat realizowania się w przyszłości jako aktor.

Powiedział: Obejrzałem właśnie The Commitment z T.O.P w roli głównej i uważam, że spisał się niesamowicie. Oglądając film, widziałem go jako postać, którą grał, a nie kolegę z zespołu. Jeśli miałbym okazję zagrać, jestem pewien, że nie zawiódłbym.

Do tej pory nie byłem tym zainteresowany i to nie tak, że teraz strasznie tego chcę… ale podczas oglądania filmów, nawet w domu, zdałem sobie sprawę z tego, że filmy, tak jak muzyka, mogę sprawić, że coś poczujesz. Jeśli otrzymałbym pasującą mi rolę, która pozwoliłaby mi okazać te uczucia, nie wydaje mi się, żeby spróbowanie swoich sił byłoby złym pomysłem.

cr: news.nate.com via @soompi

Jedna odpowiedź to “Taeyang aktorem? [News]”

  1. YOUNGBAE OPPA JAKO AKTOR? JESTEM ZA :D

Skomentuj

