Taeyang o Ringa Linga [News]

tae

Taeyang wyznał, że wszystko, o czym śpiewa w Ringa Linga to historia, którą chciał opowiedzieć.

Piosenka opowiada o tym, jak wszyscy dobrze się bawią. Tym razem nie chciałem piosenki o miłości, ale o czymś, co w tej chwili czuję. Umieściłem tam wiadomość do fanów, którą chciałem przekazać z miejsca, w którym teraz jestem*.

O gatunku powiedział: Są tam zmiksowane trap bass, i dubstep, i elektronika. Jest rap i trochę hiphopu. To styl, w którym chcę tworzyć.

O swoim wizerunku powiedział: Zmaksymalizowałem szorstką męskość dzięki tatuażom i plemiennym wzorom.

_________________

*Chodzi moment w życiu; jakiś etap życiowy, w którym się właśnie znajduje.

cr: alkp

Skomentuj

