Teledysk do nowego singla T.O.P pt. Doom Dada! [Video]

T.O.P (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Tak, ten teledysk jest dość… normalny… Tak…

A Wy co sądzicie? ◕ ◡ ◕

cr:BB@YT

Odpowiedzi: 12 to “Teledysk do nowego singla T.O.P pt. Doom Dada! [Video]”

  1. A ja, głupia, uważałam, że to GD tworzy „niezrozumiałe” teledyski. Oppa wygląda nieziemsko, zachwyca jak nigdy. Jednak utwór jest… Dziwny. Ja wiem, własny styl i te rzeczy, ale w ‚Turn it up’ zakochałam się od razu. Prawdopodobnie i tak się tym zarażę, jednak tym razem potrzebuję czasu xD

  2. xabecadlox Says:

    Aaaa a mi się podoba, bardzo.. takie.. w stylu Topa jak dla mnie xd a teledysk… no on miał zrobić normalny teledysk? xD

  3. piosenka genialna moge jej słuchać bez końca a co do teledysku to mnie rozwalił a fragment z jak TOP ma grzywke na boku wygląda bosko

  4. kocham kocham8D8dD T.O.P i jego schizy8D

  5. GENIALNE. takie schizowe, bardzo w stylu TOP xD zarówno piosenka jak i teledysk są fenomenalne i wgl ten moment gdy on siedział na zebrze xDD zwróćcie uwagę na jego rap, szczególnie od 3 minuty ! waaa, on jest najlepszy raperem Korei :O

  6. papipi23 Says:

    wczoraj słuchałam tego cały dzień <3

  7. Hmm… teledysk jest bardzo.. WYCHOOMIASTY XD Mega dziwny(ale fajny), a piosenkę uwielbiam :D

  8. Na początku OMFG co to jest? O.o Bit zarąbisty a mv co najmniej dziwne – pierwsza myśl, a później omomomo :D Po prostu Bingu T.O.P, nic dodać nic ująć ^^

  9. MV całkiem fajne, piosenka porywająca, a dziecko straszne. Cały Tabi xD

  10. Uwielbiam… T.O.P najlepiej wygląda tutaj z grzywką na bok. Saranghae oppa <3 ^.^ Jedyny fragment, którego nie lubię, to ten z tym dzieckiem… może nie sam moment w MV, ale właśnie to dziecko. Takie maski mnie przerażają…! :'(

  11. Dziwne O_O ale jednak to szaleństwo mi się podoba xD

Skomentuj

