Aktualizacja Twittera G-Dragona [Zdjęcia]

GD-tweet1

gd-tweet2

Odwiedziłem salony w Hong Kongu dzięki Roberto#saintlaurent

gd-tweet3Paris: Właśnie wręczyłam nagrodę Najlepszego Męskiego Artysty G-Dragonowi @IBGDRGN. Co za miły człowiek, bardzo utalentowany. Jestem szczęśliwa, że wygrał tę nagrodę.

GD: Dzięki Paris. Wspaniale było Cię spotkać. Doceniam tę nagrodę!

gd-tweet4

Już otrzymałem trzy nagrody, dziękuję wam bardzo VIPy!!! Big Bang jest gotowe, żeby niedługo rozwalić scenę! #2013MAMA znowu zaczynamy! gd-tweet5

Za sceną #2013MAMA z @xxxinxx

gs-again

Z Aaron Kwok. Dzięki za wręczenie mi nagrody za Artystę Roku #aaronkwok

final-gdDzisiaj było szalone show. Ale bardzo mi się podobało! Świetna robota. Wszyscy teraz potrzebujemy trochę odpoczynku! Muzyka tworzy jedność! #2013MAMA

final-gd2

SKOŃCZYŁEM ASSSSAAAA* #2013MAMA

____

* – słowo oznaczające „Super”

Jedna odpowiedź to “Aktualizacja Twittera G-Dragona [Zdjęcia]”

Skomentuj

