Tatuaże G-Dragona [Info]

Tak, to żaden news. Tatuaże Smoczysko ma już od dość dawna i większość fanów wszystko o nich wie, ale po ostatnim pytaniu doszłam do wniosku, że może nie wszyscy się tym do tej pory interesowali. A poza tym na naszą stronkę wschodzą co jakiś czas osoby całkiem nowe w fandomie, dopiero zgłębiające tajemnice BB, więc może warto o rzeczonych tatuażach wspomnieć.

Zacznijmy od pierwszych, które mogliśmy zobaczyć za czasów koncertu Real. Były to „rysunki” czasowe, wykonane za pomocą henny. Ponieważ nie mogę znaleźć porządnych fotek ani za Chiny Ludowe zrobić ostrych screenów, to przypatrzcie się im na filmikach poniżej ;P.

Parodia girlsbandu S.E.S z koncertu Real:

MV do Dirty Cash:

Kolejne rysunki, które pojawiły się na smoczym ciele, były już prawdziwymi tatuażami. Zostały wykonane w maju 2007 roku w Los Angeles w znanym salonie tatuażu byłego męża Pink, Careya Harta, pod nazwą Hart & Huntington.

Napisy na wewnętrznych stronach łokci głoszą: „vita dolce” oraz „moderato”. Pierwsze wyrażenie jest zapisanym w odwrotnej kolejności, włoskim „dolce vita”, które oznacza „słodkie życie”. Drugi napis, również włoski, oznacza „umiarkowany” i jest też muzycznym terminem oznaczającym „umiarkowane tempo utworu”.

Napis nad prawą łopatką, to „too fast to live, too young to die”. Jest to bardzo znana, nie tylko z powodu umiejscowienia na plecach G-Dragona, fraza oznaczająca „zbyt szybki, aby żyć, zbyt młody, aby umrzeć”. Moim zdaniem jest to oczywiste  nawiązanie do historii Jamese’a Daena i ma być swoistą autoprzestrogą.

.

AKTUALIZACJA Z WRZEŚNIA 2011 ROKU:

G-Dragon sprawił sobie kolejne tatuaże: na przedramieniu oraz na piersi. Są to:

Kultowa grafika autorstwa Keitha Haringa w wykonaniu tatuażysty J.mi. Więcej na ten temat znajdziecie TUTAJ i TUTAJ.

Smocza kula (ósma -> zapewne ósemka ma dla G-Dragona wyjątkowe znaczenie, biorąc pod uwagę datę jego urodzenia: 18.08.88) z kultowej japońskiej mangi Dragon Ball.

Więcej na ten temat znajdziecie TUTAJ.

.

AKTUALIZACJA Z MARCA 2012 ROKU:

G-Dragon sprawił sobie kolejne dwa tatuaże. Są nimi napisy: „forever young” („wiecznie młody” lub gra słów związana z imieniem „Ji Young”) oraz „mind control” (dosłownie i kolokwialnie „pranie mózgu”).

Komentarze 24 to “Tatuaże G-Dragona [Info]”

  1. No i mój problem znikającego „rysunku” na ręce smoka został rozwiązany xD

  2. Muszę podziękować za wyczerpujące odpowiedz na moje pytanie:) Jakoś dotychczas nie zawracałam sobie tym głowę aż tu nagle dotarło do mnie że GD ma tatuaże.

  3. ja wiedziałam o tym pod łopatka ,ale o tych na rękach nie.
    Poza tym pojęcia nie miałam, co oznaczają.
    Bardzo miło ,ze napisałaś o tym ze względu na nowych fanów.
    Dzięki ^^ za fatygę.

  4. Pierwszy raz widziałam tę parodię ! „Chichot” TOPa rozłożył mnie na łopatki xD W tych dziewczęcych wdziankach za mocno wyglądają … ;D

    • justusss Says:

      To kultowy występ ;)

      • Wcześniej widziałam tylko fotki, ale samego występu nie … A jest naprawdę super, aż smile się pojawia na twarzy od momentu wciśnięcia „play” xD
        Dzięki stronce nadrabiam wszelakie zaległości, jak np. obejrzenie właśnie tego kultowego występu ^^ także Big THX ;D

      • Najbardziej kultowy, to jest fałsz Tabiego ;D

        • Z tego to się najwięcej uśmiałam, no i ten jego śmiech … Jak go słyszę to dostaję ataku głupawki xD
          A jak dużo ciałka pokazał, normalnie kolanka i kawałek ud na wierzchu, wooow *_*

      • Ha ha strasznie mu się głos załamywał przy śpiewaniu …. nadaje się jedynie do rapowania.
        Ale przez to fałszowanie i z perukowymi pasmami w stylu reggae na twarzy był najlepszy i zabawniejszy a z GD ładna dziewczyna jest :P

        • Top jak chce i ma dobry dzień, to śpiewać umie ;]. Ale nie tak wysoko ^^”. Daleko nie szukając: No Diggity. A co do GD, to mam wrażenie, że jest ładniejszy od własnej siostry 0___o! Top już swojej sis tak łatwo nie przebije, a Bebe przemilczę litościwie, bo w ogóle jak małpka wygląda XD.

        • No faktycznie potrafi śpiewać i modelować fajnie głos a co do jego urody jest zbyt męski żeby być ładniutkim a siostrę ma naprawdę ładna w przeciwieństwie do sis GD która jest przeciętna (bez obrazy dla nikogo) zaś sam GD jest hermafrodyczny

        • Hermafrodyczny? Oj tam, oj tam ;P. Odrobinkę feminine, ale nie aż tak bardzo, żebym miała problem z rozpoznaniem płci ;]. Przy całej swojej drobnej budowie itp. ma trochę tak wyraźnie i bezsprzecznie męskich cech, że narzekać nie możemy na brak testosteronu w jego nieważne-czym ;D.

        • Może przesadziłam ale niewątpliwie ma dużą cząstkę kobiecości w sobie. Jak mówi głos ma złudnie przypominający do kobiecego rysy twarzy też kobiece. Ale rusza i chodzi jak facet bujając się na boki (ale to zasługa upodobania do hip hopu ).

          • Z tym głosem, to zauważyłam jedną prawidłowość: robi mu się wysoki, kiedy się podnieca ;P. Kiedy mówi całkiem spokojnie i cicho, to brzmi zupełnie inaczej. Wniosek jest taki, że przez większość życia jest podekscytowany ;].

          • Nadpobudliwy i ciągle podekscytowany jak mały ratlerek. Ale przez swoją żywotność i nadaktywność jest taki chudziutki. Oglądając różne programy z nim zobaczyłam jaki on strasznie nieśmiały, jak łatwo się peszy i nie wie jak zareagować na komplement.

          • Oj, tak – zwlaszcza w tych starszych, bo ostatnio już nie zachowuje się tak calkowicie nieśmiało jak kiedyś ^^.

  5. A ja o tatuażach wiedziałam, ale co znaczą pojęcia nie miałam ;) Dziękować wam ;***

  6. Hahahahaha, kocham tą parodię ;)

  7. namiidaa Says:

    ja jak zobaczyłam teledysk do Dirty Cash (to był pierwszy teledysk, który oglądnęłam.;D ) to myślałam, że on ma tatuaż.xD ptm. jak przeglądałam jego zdjęcia to zauważyłam, że zniknął.;pp . a o tych prawdziwych tatuażach nie wiedziałam, więc dziękii .; ))

  8. namiidaa Says:

    a tej parodii nie mogę oglądnąć, ze względu na to, że głośniki są popsute… ; (( . ale b. mi się podobała parodia „Coffe Prince” .;D

    • „Coffe prince” jest najlepsza ^^ bardzo fajne jest też „Beethoven Virus” – behind the scene … Przemocarne ;]

  9. zara2343 Says:

    <3

  10. kumikoisvip Says:

    VIP’y zauważyliście, że każdy Bias ma krótki rękaw a Top ma tylko długi? Kekeke.!

Dodaj komentarz